تبريز - ايرنا - همزمان با آغاز جشن چهل سالگي انقلاب شعار «مرگ بر آمريكا» و «آذربايجان اوياخدي انقلابا داياخدي» در آسمان آذربايجان شرقي طنين انداز شد.

به گزارش ايرنا، مردم شهرها و روستاهاي آذربايجان شرقي روز دوشنبه با حضور گسترده در مراسم راهپيمايي 22 بهمن و جشن ملي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب با سردادن شعارهاي مختلف خشم و انزجار خود را از استكبار به ويژه آمريكا نشان دادند.
در اين حماسه مردم استان با حضور پرشور خود در راهپيمايي بار ديگر دشمنان اسلام را نااميد كرده و وفاداري خود را به آرمان هاي شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمايش گذاشتند.
مردم استان در جشن 40 سالگي انقلاب شعارهاي «اي رهبر آزاده آماده ايم آماده»، «اين همه لشكر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر استكبار»، «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسراييل»، « آذربايجان اوياخدي انقلابا داياخدي» و «مرگ بر منافق» سر دادند.
مردم تبريز نيز همزمان با مردم ساير شهرستان هاي استان با طي مسيرهاي 9 گانه در ميدان نماز تجمع كرده و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب را جشن گرفتند.
هم اكنون خيابان هاي منتهي به ميدان نماز اين شهرستان مملو از جمعيت بوده و طنين فرياد آن ها عليه استكبار به آسمان رسيده است.
در بين مسير راهپيمايي غرفه هاي مختلف از سوي سازمان ها، ادارات و مراكز آموزشي برپا شده بود و به حضور مردم در آن شور و شوق خاصي داده است.
همچنين گروه هاي نمايشي و تلويزيوني نيز در مسيرهاي منتهي به ميدان نمار براي ايجاد شور و شوق در بين كودكان و نوجوانان برنامه اجرا مي كردند تا نسل چهارم را با اهداف انقلاب آشنا كنند.
3071/8023/3077