تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

آبادان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: قاتل فراري كه اعضاي خانواده را با اسلحه شكاري به رگبار بسته و متواري شده بود در عمليات ضربتي پليس كمتر از 2 ساعت در شادگان دستگير شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس سردار حيدر عباس زاده روز دوشنبه اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره قتل در يكي از محلات شهرستان شادگان، دستور ويژه براي شناسايي، بررسي و كشف جزئيات پرونده به پليس آگاهي شهرستان شادگان ابلاغ شد.
وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان شادگان با حضور در صحنه جرم دريافتند فردي با اسلحه شكاري به سه نفر از اعضاي خانواده شليك كرده كه يك نفر فوت و 2 نفر ديگر مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند.
فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: ماموران پليس با بكارگيري توان علمي و روش هاي نوين كشف جرم در كمتر از 2ساعت قاتل كه از بستگان مقتول بوده را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير كردند.
سردار عباس زاده با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهم يك قبضه اسلحه شكاري كه در قتل از آن استفاده شده بود، كشف و ضبط شد افزود: متهم در تحقيقات پليس پرده از راز جنايت برداشت و ضمن اعتراف به قتل ارتكابي انگيزه قتل را اختلاف خانوادگي عنوان كردند.
فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با قرار مناسب روانه زندان شد.
7104/6068