زاهدان- ايرنا- ستاد شبكه بهداشت و درمان شهرستان فنوج با حضور استاندار سيستان و بلوچستان، نماينده مردم ايرانشهر در مجلس شوراي اسلامي، رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر، فرماندار و اعضاي شوراي اداري و جمعي از معتمدين و روحانيون فنوج روز چهارشنبه مورد بهره برداري قرار گرفت.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر در حاشيه مراسم افتتاح اين ساختمان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين پروژه با زيربناي 850 مترمربع و اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال و با هدف ارائه خدمت بهتر به مراجعان و شهروندان شهرستان فنوج احداث و تجهيز شده است.
دكتر محمدمهران اميني فرد ادامه داد: با توجه به شرايط ويژه شهرستان فنوج و لزوم ارتقاء شاخص هاي بهداشتي و درماني و ارائه خدمات كيفي به شهروندان علاوه بر پروژه يادشده آزمايشگاه رفرانس و احداث و تجهيز مركز فوريت هاي پزشكي افتتاح و فاز نخست بيمارستان 64 تخت خوابي اين شهرستان با اعتبار 95 ميليارد ريال كلنگ زني شد.
وي با اشاره به تجهيز و راه اندازي مركز درمان بستر فنوج اظهار داشت: اكثر تجهيزات مورد نياز اين مركز خريداري و نصب شده و اكنون ويزيت سرپايي بيماران فعال و متخصص داخلي نيز درحال ارائه خدمات درماني است و متخصص اطفال نيز ماه آينده مستقر خواهد شد و به اميدخدا در چندماه آتي خدمات درماني بيمارستان 64 تخت خوابي فنوج با 5 نفر متخصص ارائه خواهد شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر تصريح كرد: اورژانس سوانح بيمارستان فنوج با زيربناي 700 مترمربع و اعتباري بالغ بر 40 ميليارد ريال و طي بازه زماني يكساله احداث و بهره برداري مي شود.
به گزارش ايرنا سيستان و بلوچستان به سبب گستردگي در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسيم شده كه شهرستانهاي شمالي زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي زابل، شهرستانهاي زاهدان، خاش، سراوان، سيب سوران ، ميرجاوه و مهرستان زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي زاهدان و شهرستانهاي جنوبي استان زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر قرار دارد.
9914 **6081