قم - ايرنا - جامعه مدرسين حوزه علميه قم در بيانيه اي ضمن محكوم كردن حادثه تروريستي سيستان و بلوچستان تاكيد كرد: اين حادثه كه منجربه شهادت جمعي از پاسداران مدافع وطن شد بار ديگر زبوني و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي و مزدورانش را آشكار كرد.

به گزارش ايرنا در اين بيانيه كه روز پنجشنبه در پايگاه اطلاع رساني جامعه مدرسين حوزه علميه قم منتشر شده آمده است: اين‌گونه جنايت هاي كينه توزانه و خباثت آلود در عزم و اراده ملت ايران خللي ايجاد نمي كند و قدم هاي استوار مردم ايران را محكم تر خواهد كرد.
بيانيه مي افزايد: اين اقدام هاي جنايات آميز كه با طراحي سرويس هاي امنيتي رژيم هاي مستكبر و مرتجعين منطقه اي آنان توسط مزدوران متعصب و جاهل اجرايي مي شود در حقيقت انتقام از ملتي است كه با خروش انقلابي خود چهل سالگي انقلاب را با عظمت و شكوه در تاريخ ماندگار كرد و نشانه روشني از به بن بست رسيدن آمريكا و اسرائيل در مواجهه با ملت مومن و انقلابي ايران است.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم در اين بيانيه، ضمن محكوميت شديد اين حمله تروريستي، عرض تبريك و تسليت و همدردي خود را با خانواده‌هاي شهداي عزيز و محترم اعلام داشته و صبر، آرامش، اجر و پاداش الهي را براي آنان و شفاي عاجل مجروحان و مصدومان اين جنايت را از خداوند متعال مسالت كرده است.
به گزارش ايرنا، عوامل گروهك تروريستي به اصطلاح جيش العدل با اقدام كور تروريستي انتحاري، چهارشنبه شب يك دستگاه اتوبوس حامل نيروهاي مرزبان نيروي زميني سپاه پاسداران را منفجر كردند.
در اين حادثه تروريستي كه بوسيله يك دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستاي چانعلي رخ داد تاكنون 27 تن از نيروهاي جان بركف سپاه شهيد و 13تن ديگر زخمي شدند.
1175 /