اهواز - ايرنا - استاندار خوزستان در پيامي شهادت مظلومانه جمعي از مرزداران غيور ميهن اسلامي را در اثر جنايت ددمنشانه تروريست هاي تكفيري در سيستان و بلوچستان را به عموم ملت شريف ايران به خصوص خانواده هاي داغدار و مقام معظم رهبري تسليت گفت.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني استانداري خوزستان ، غلامرضا شريعتي در اين پيام آورده است :'يك بار ديگر تروريست هاي نيابتي به سركردگي استكبار جهاني با اقدامي ددمنشانه و غيرانساني تعدادي از نيروهاي جان بر كف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در استان سيستان و بلوچستان را به شهادت رساندند.
جمهوري اسلامي ايران از بدو تاسيس با بدترين حوادث تروريستي مواجه بوده و دشمنان قسم خورده نظام اسلامي تنها راه ضربه زدن به انقلاب را در ترور فرزندان اين آب و خاك ديده اند.
در ادامه اين پيام آمده است' تروريسم منطقه اي كه در راستاي ناامني و سلب آسايش مردم و شهروندان حركت مي كند هيچ گاه نخواهد توانست به آرزوهاي شوم و ناپاك خود دست پيدا كند و همواره مردم و نظام اسلامي به عنوان سدي محكم در برابر جنايت هاي آنان مي باشند.'
اينجانب به نيابت از مردم شريف و انقلابي استان خوزستان ، حمله تروريستي و شهادت تعدادي از نيروهاي عزيز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مسير خاش به زاهدان را محكوم كرده و به محضر مقام معظم رهبري و همه هموطنان عزيز ، به ويژه خانواده هاي اين شهداي عزيز و مردم شريف استان سيستان و بلوچستان، تبريك و تسليت عرض مي نمايم.
استاندار خوزستان در بخش پاياني اين پيام ، براي مرزبانان مجروح اين جنايت ضدبشري بهبودي و سلامتي مسئلت كرد.
عوامل گروهك وابسته به استكبار جهاني شامگاه چهارشنبه در جريان حمله تروريستي به اتوبوس حامل مرزبانان غيور سپاه پاسداران در مسير خاش به زاهدان ، 27نفر را به شهادت رساندند و 13نفر ديگر به مجروح كردند.
در پي شهادت اين مرزبانان عزيز ، در استان سيستان و بلوچستان سه روز عزاي عمومي اعلام شده است.
بسياري كشورها ، اين اقدام تروريستي و ضدانساني را به شدت محكوم كردند.
6065/6002