قشم - ايرنا - امام جمعه قشم گفت: دشمن در برابر اراده پولادين ملت ايران احساس ضعف مي كند و از اين رو اتفاقاتي مانند حادثه تروريستي زاهدان را به وجود مي آورد

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام ميثم تارَم با محكوم كردن حادثه تروريستي زاهدان، افزود: عاملان حادثه در هر نقطه از جغرافياي جهان كه هستند، منتظر انتقام سخت ايران باشند.
وي راهپيمايي 22 بهمن را نمايش اقتدار نظام اسلامي و شكست آمريكا توصيف و تصريح كرد: تحريم‌هاي استكبار و مشكلات اقتصادي نمي تواند باعث وشد كه ملت بصير ايران از ارزش‌هاي الهي و اهداف انقلابي خود دست بر‌دارند.
امام جمعه قشم ادامه داد: مسوولان نيز بايد با تلاش جهادي و حل مشكلات معيشتي مردم از حضور آنان در صحنه‌هاي مختلف انقلاب و به ويژه راهپيمايي 22 بهمن‌ ماه تشكر كنند.
وي افزود: نرمش در برابر دشمنان موجب افزايش توقعات آنها مي‌شود؛ چنانكه كه رييس جمهور قبلي آمريكا سه خواسته داشت و ترامپ از ايران عمل به 6 مساله را خواستار شده است.
تارَم ادامه داد: نسل جديد انقلاب بايد با كسب تجربه از نسل هاي گذشته و باور به روحيه «ما مي‌توانيم» خود را براي مديريت فرداي انقلاب آماده كند.
وي اظهار داشت: ثبات و امنيت كشور، حفظ تماميت ارضي، پيشرفت در عرصه‌هاي علمي، نظامي و زيرساختي، ارتقاي مشاركت و بينش سياسي آحاد جامعه از جمله ثمرات اعتقاد به اين روحيه است.
امام جمعه قشم از تلاش مردم و مسوولان در ايام تعطيلات دهه فجر و پذيرش مسافران و گردشگران، گفت: ايجاد صف‌هاي چند كيلومتري در بنادر پُهل و لافت يك معضل است كه بايد براي حل آن از سامانه ‌‌هاي هوشمند و علم روز دنيا استفاده شود.
وي با اشاره به نامه امام علي(ع) به مالك اشتر تصريح كرد: مديران جامعه اسلامي موظف به اصلاح عيب‌هاي آشكار مردم و پوشيده نگه داشتن عيب هاي پنهان آن‌ها هستند.
تارَم خاطرنشان كرد: چاپلوسان، تخريب‌گران و افرادي كه به دنبال عيب‌جويي از ديگران هستند نبايد در بين مديران جامعه اسلامي جايگاهي داشته باشند.
شهرستان قشم شامل جزيره هاي قشم، هرمز، هنگام و لارك با حدود يكهزار و 628 كيلومتر مربع وسعت در ميان آب هاي خليج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.
7500