همدان- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان گفت: واگذاری طرح های عمرانی این استان به بخش خصوصی در سال جاری به 99 طرح رسیده است.

سید اسكندر صیدایی روز شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان افزود: با توجه به اینكه سیاست دولت واگذاری بخش زیادی از طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی است تمامی این طرح ها احصا شدند و 29 طرح نیز در حال واگذاری است.
وی با بیان اینكه 2 هزار طرح قابل اجرا در همدان وجود دارد عنوان كرد: از این تعداد 800 طرح می‌تواند به بخش خصوصی واگذار شود كه این تعداد نیز در سه رده اولویت ‌بندی شده و 88 طرح به عنوان طرح اقتصاد مقاومتی در استان معرفی می‌ شود.
رییس پارك و علم فناوری همدان نیز گفت: حمایت از پارك‌های علم و فناروی برای تولید كالای ایرانی به عنوان اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی است.
مجید كزازی با بیان اینكه 6 رویداد استارتاپی «شركت های نوپا» در همدان در 9 ماهه برگزار شده است افزود: در سال‌جاری هدف‌گذاری پارك علم و فناوری استان برگزاری 10 رویداد استارتاپ بوده است.
وی اظهار داشت: در مجموع 150 واحد فناور در پارك علم و فناوری استان مستقر هستند كه از این تعداد پنج واحد مركز رشد در همدان، ملایر، كبودرآهنگ، رزن و لالجین فعالیت می كنند.
7523/2087