تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مسیر سخت تیمش برای رسیدن به فینال جام حذفی، گفت: در این رقابت ها، چیزی قابل پیش بینی نیست.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا؛ «برانكو ایوانكوویچ» در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده مشهد از مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران، اظهار داشت: شرایط جام حذفی با لیگ متفاوت است و به همین دلیل نمی توانیم خودمان را گزینه قهرمانی بدانیم.
وی با اشاره به فشردگی دیدارهای تیمش، گفت: همواره می خواهیم پیروز شویم، اما در جام حذفی نمی توان چیزی را قطعی دانست.
سرمربی اهل كرواسی پرسپولیس، تصریح كرد: جام حذفی مملو از مسائل غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی در آن رخ می دهد. به طور مثال صعود داماش به فینال، قابل پیش بینی نبود.
وی گفت: هدفمان صعود به فینال است، اما مسیر سختی پیش رو داریم و در صورت برتری در بازی فردا، باید با سپاهان رو به رو شویم.
برانكو با اشاره به اینكه بازیكنانش آماده دیدار فردا هستند، ادامه داد: «محسن ربیع خواه» و «رادوشووچ» مشكلاتی دارند كه در آینده حل خواهد شد.
برانكو در پاسخ به این سوال كه «مهدی ترابی» بازیكن جدید پرسپولیس امكان همراهی تیمش در این رقابت ها را دارد؟ عنوان كرد: واقعا اطلاعی از این موضوع ندارم.
وی در خصوص هماهنگ نبودن بازیكنان جدید با تاكتیك های تیم، گفت: با چند روز نمی توان بین نفرات هماهنگی ایجاد كرد و به تدریج این مساله مرتفع می شود. اینكه برخی فكر می كنند باید حریفان را با 6 تا 8 گل شكست بدهیم، متوجه باشند كه نباید به تحقیر تیم های دیگر فكر كنند.
برانكو به سوال در خصوص اظهارنظر بازیكنان استقلال در خصوص پرسپولیس پاسخی نداد و گفت: كاری به بازی استقلال و تراكتورسازی ندارم و فقط این دیدار را نگاه كردم. در حال حاضر فقط به تیم خودم و موفقیت آن فكر می كنم.
سرمربی پرسپولیس در مورد فشردگی دیدارهای تیمش، گفت: این مساله به ضرر تیم است. حتی با صعود به فینال لیگ قهرمانان، لطمه‌ای به برنامه مسابقات داخی نزدیم. تنها تیمی هستیم كه در یك بازی جام حذفی و دیدار با پیكان در لیگ‌ برتر، ملی‌پوشان را در اختیار نداشتیم و از چیزی هراس نخواهیم داشت.
وی درباره حضور «محسن خلیلی» به عنوان مدیر جدید این تیم، اظهار داشت: شناخت چندانی از وی ندارم و تنها شنیده ام كه انسان خوبی است. به هرحال این تصمیم مدیریتی است و امیدوارم در راستای بهبودی شرایط باشگاه باشد.
برانكو درخصوص مشكلات مالی این باشگاه، توضیح داد: وضعیت مالی هیچ جا مناسب نیست و بیش از این نمی توانم، صحبت كنم.
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 15 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده شهرخودرو مشهد می رود.
ورزشی**3783**9118**