سمنان- ایرنا- رئیس هیات ووشو استان سمنان گفت: بانوان ووشوكار سمنانی موفق به كسب 10 مدال رنگارنگ در رقابت های قهرمانی ووشو كشور شدند.

مهدی دانایی فرد عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و 2 برنز سهم بانوان ووشو كار سمنانی در رقابت های قهرمانی كشور به میزبانی تهران بود.
وی با بیان اینكه ورزشكاران حاضر در این رقابت ها در سبك «دی تانگ چوان» با هم به رقابت پرداختند، تصریح كرد: آیناز غایبی در رده سنی نونهالان و وزن منفی 45 كیلوگرم مدال طلای این رقابت ها را از آن خود كرد.
دانایی فرد ادامه داد: شبنم كلامی، هانیه عرب صالحی و مریم مختاری در رده سنی جوانان و به ترتیب در وزن های منفی 48، منفی 56 و منفی 60 كیلوگرم ووشوكاران سمنانی این رقابت ها بودند كه موفق به كسب مدال طلا شدند.
وی ابرازداشت: فاطمه طالع زاده در وزن منفی 52 كیلوگرم، پریسا ملك احمدی در ورزن منفی 65 كیلوگرم و فاطمه عاشوری در وزن منفی 70 كیلوگرم ووشوكاران رده سنی جوانان این استان در این رقابت ها مدال نقره را به خود اختصاص دادند.
رئیس هیات ووشو استان سمنان با اشاره به اینكه كیمیا افتخاری در رده سنی بزرگسالان و وزن منفی 45 كیلوگرم مدال نقره را به گردن آویخت، یادآورشد: فاطمه زهرا حسین پور در وزن منفی 60 كیلوگرم و مهسا سادات حسینی در وزن منفی 70 كیلوگرم در این رده سنی در رقابت های قهرمانی كشور مدال برنز را كسب كردند.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی ووشو بانوان كشور دوم اسفند 97 در تهران آغاز شد و شامگاه جمعه سوم اسفند به پایان رسید.
9891/7408