زاهدان - ایرنا- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با تاكید بر جریان سازی برای فرهنگ مهدویت گفت: انقلاب اسلامی زمینه گسترش این فرهنگ را در جامعه فراهم كرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدصادق كفیل روز چهارشنبه در نخستین همایش موعودگرایی، مهدویت و انقلاب اسلامی در زاهدن اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی بستر سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) بود به طوری كه به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی این انقلاب احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و سرآغاز تحولات عمیق و سریع در جهان و مبشر سقوط و اضمحلال قدرت های استكباری و امپراطوری های بزرگ شد.
وی ادامه داد: در كنار عدالت خواهی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی باید موضوع انتظار مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تاكید كرد: منتظر؛ كسی است كه از نظر عملی، فكری و اعتقای خود را ارتقا دهد و توقف نداشته باشد.
حجت الاسلام كفیل با بیان اینكه حكومت امام زمان(عج) بر مبنای ساده زیستی است گفت: اگر در جامعه یكرنگی و یك دلی باشد تمام مشكلات موجود برطرف می شود.
وی با بیان اینكه مردم ایران دیندار، متدین و وفادار به انقلاب و دین خود هستند گفت: باید واژه انقلاب گسترش یابد تا اسلام ناب محمدی (ص) در همه جوامع بشریت محقق شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: شناخت وظیفه منتظران امام زمان(عج) است و همه باید در دوران انتظار به شناخت و ترویج فرهنگ مهدویت كمك كنند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: از آنجایی كه انتظار فرج انتظار قدرت اسلام است باید مقدمات ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم شود.
امام جمعه زاهدان با بیان اینكه انقلاب اسلامی ریشه در فرامین الهی دارد گفت: از آنجایی كه مسیر امام زمان(عج) مسیر پیامبران و هدف اش برقراری عدالت است رهبر كبیر انقلاب با پیروزی این انقلاب الهی زمینه ساز تحقق حكومت مهدوی شدند.
عضو خبرگان رهبری بر آشنایی هر چه بیشتر جامعه از فرهنگ مهدوی تاكید كرد.
7316 **6081