يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: توزيع عادلانه امكانات و فراهم كردن زير ساخت هاي لازم براي جذب مردم و جوانان به ورزش در شهر و روستاها اولويت اداره ورزش و جوانان اين شهرستان قرار گيرد.

به گزارش ايرنا، عبدالرضا محي الديني روز چهارشنبه در جمع تعدادي از ورزشكاران افزود: ورزش نقش اساسي در سلامتي جسم و روح و نشاط جامعه دارد و براي رسيدن به آن به امكانات نياز است.
وي ادامه داد: اداره ورزش و جوانان با همكاري دستگاه هاي اجرايي و خيران براي ايجاد زمينه مناسب براي فرهنگ سازي فعاليت هاي ورزشي اقدام كنند.
امام جمعه مهريز با بيان اينكه توسط دولت در شهر و به خصوص روستاها كارهاي خوبي در زير ساخت و همچنين امكانات ورزشي فراهم شده بر گسترش آن تاكيد كرد.
محي الديني بيان داشت: استعدادهاي ورزشي فراواني در منطقه وجود دارد كه بايد با همكاري هيات ها و تشكل ها براي شكوفايي و استفاده از آنها اقدام كرد.
همچنين رئيس اداره ورزش و جوانان مهريز، سرانه ورزشي منطقه را 66 سانتي متر ذكر كرد كه شهرداري و شوراي اسلامي شهر با ايجاد مركز فرهنگي وررشي و گسترش ورزش در محلات نقش مهمي در ارتقاي اين سرانه دارند.
عليرضا محمدي خرم دشتي از راه اندازي 10 خانه‌ ورزش روستايي در بخش مركزي خبر داد كه تا پايان سال بر حسب ضرورت تعدادي اضافه مي شود.
وي گفت: هم اكنون هزار و 400 ورزشكار زير پوشش بيمه وررشي هستند كه از اين تعداد حدود 700 نفر را بانوان تشكيل مي دهد كه در 22هيات فعاليت دارند.
مركز شهرستان 55 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7541/ 6197