اهواز-ايرنا- فرماندار باغملك گفت: به دليل انجام تعميرات در خط لوله انتقال گاز مارون به چهارمحال و بختياري امكان افت فشار گاز براي مشتركين در اين شهر وجود دارد.

محمد نجاتي پور جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: روز دوشنبه هفته جاري به دليل وجود نشتي در خط لوله انتقال گاز مارون به چهارمحال و بختياري در حدفاصل روستاي ميداوود، اين خط لوله براي انجام تعميرات بسته شد.
وي از زمان‌بر بودن انجام تعميرات اين خط لوله سخن گفت و تصريح كرد: براي مديريت اين بحران، مقرر شد گاز شهرستان‌هاي ايذه و باغملك از خط لوله برگشت از سمت اصفهان تأمين شود كه تا امروز اين امر به خوبي انجام شد و به جز ساعاتي، هيچ قطعي و افت فشاري گزارش نشد.
فرماندار باغملك تأكيد كرد: با توجه به كاهش محسوس دماي هوا و بارش برف در ارتفاعات دو شهرستان، مصرف گاز طبيعي نيز افزايش پيدا كرده است، به همين دليل احتمال افت فشار گاز وجود دارد.
وي افزود: از مردم شهرستان‌هاي ايذه و باغملك درخواست مي‌كنيم با صرفه‌جويي حداكثري در مصرف گاز طبيعي، ما را در كنترل اين وضعيت ياري دهند تا تمام مردم منطقه در سرماي زمستان، از نعمت گاز طبيعي برخوردار باشند و شاهد قطعي گاز خانواري نباشيم.
باغملك با جمعيت حدود 130 هزار نفر در شرق استان خوزستان و در فاصله 140كيلومتري اهواز قرار دارد.
9434/6002