ياسوج - ايرنا- تيم هندبال فراز بام خائيز دهدشت در اولين دوره حضور خود در ليگ برتر هندبال موفق شد بر سكوي سوم ليگ برتر تكيه بزند.

به گزارش ايرنا،تيم هندبال فراز بام خائيز دهدشت كه اولين فصل حضور خود در ليگ برتر هندبال كشور را تجربه مي كرد با كسب نتايج خوب مقابل حريفان قدرتمند و صاحب نام ،در قامت پديده ليگ برتر هندبال ظهور كرد و مقاوم سوم اين ليگ را بدست آورد.
نام تيم هندبال فراز بام از كوه سترگ خائيز در جنوب شهرستان كهگيلويه به عاريت گرفته شده و جوان گمنام اما جوياي نام در اين تيم با درخش و تلاش خود پنجه در پنجه بزرگان هندبال كشور كردند و با شكست تيم هاي قدر و صاحب نام ،صاحب سكوي سوم شد.
تيمي كه تا چندي پيش در گمنامي تنها روياي حضور در ليگ برتر هندبال را در سر مي پروراند با تركيبي از جوانان جوياي نام بومي و ستاره هاي با نام و نشان و ملي پوش از همان ابتدا براي رقيبان خط و نشان كشيد و در هفته اخر به آرزوي خود در ليك برتر با كسب مقام سوم جامعه عمل پوشاند.
در هيجدهمين و اخرين هفته ليگ برتر ، تيم هندبال فراز بام خاييز در سالن بدون تماشگر شهر دهدشت ميزبان مس كرمان بود.
فراز بام در اين بازي با نتيجه 27 بر 21 مس كرمان را شكست داد و صاحب سكوي سوم ليگ برتر هندبال شد.
فراز بام خائيز دهدشت در اين مسابقات با كسب 24 امتياز بعد از تيم هاي فولاد سپاهان اصفهان و زاگرس اسلام اباد مقام سوم ليگ برتر را كسب كرد.
مديرعامل تيم هندبال فراز بام خائيز اظهار داشت: تيم هندبال فراز بام خائيز اولين تيم ورزشي در شهرستان كهگيلويه است كه تاكنون در ليگ برتر مجوز حضور گرفته است.
مجيد پارسايي با قدرداني از حضور هوداران و مسئولان شهرستاني و استاني تصريح كرد: تيم هندبال فرازبام بعد از حضوري چهار ساله در دسته هاي پايين ليگ هندبال كشور در اولين حضور خود در ليگ برتر با كسب سكوي سوم افتخاري بزرگ براي ورزش استان كسب كرد.
وي از تيم فرازبام به عنوان پديده امسال ليگ برتر هندبال ياد كرد و گفت: هندبال فراز بام در آينده حرف هاي زيادي نيز براي گفتن دارد.
پارسايي كهگيلويه و بويراحمد را در حوزه ورزش هندبال استاني زرخيز دانست و گفت: سرمايه گذاري در حوزه ورزش در اولويت است.
مجيد پارسايي داراي مدرك مربيگري ملي و مدرس رسمي فدراسيون هندبال است.
تيم هندبال فراز بام خائيز بصورت خصوصي زير پوشش يك شركت فني و مهندسي اداره مي شود.
تيم‌هاي نفت و گاز گچساران، هپكو اراك، پتروشيمي مارون، نيروي زميني كازرون، سربداران سبزوار، صنعت مس كرمان، فراز بام خاييز دهدشت، هيات نجف آباد، فولاد مباركه سپاهان و زاگرس اسلام آباد در فصل 1397- 1398 ليگ برتر هندبال ايران حضور داشتند.
از استان كهگيلويه و بويراحمد دو تيم فرازبام خائيز دهدشت و نفت و گاز گچساران در ليگ برتر هندبال حضور داشتند.
تيم نفت و گاز گچساران در ليگ برتر هندبال نتواست از عنوان قهرماني سال گذشته خود دفاع كند و نمايش ضعيفي از خود در اين رقابت ها نشان داد.
7531/1662