شیراز- ایرنا- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر گفت: پرونده مسكن مهر استان فارس سال 98 با تكمیل واحدهای باقیمانده و تحویل آنها به متقاضیان بسته می شود.

به گزارش ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی شنبه در جلسه شورای مسكن استان فارس در شیراز افزود: حدود 6 هزار واحد مسكن مهر در استان فارس با روند رضایت بخشی در حال تكمیل است.
وی ادامه داد: با تامین بخشی از منابع از سوی وزارت راه و شهرسازی و بخش دیگری از اعتبارات استانی مشكلات موجود برطرف و این واحد ها نیز تكمیل و تحویل متقاضیان می شود.
استاندار فارس نیز در سخنانی در این نشست گفت: از 112هزار واحد مسكن مهر كه ساخت آن در تعهد استان فارس بوده تا كنون 106 هزار واحد تكمیل و تحویل داده شده است.
عنایت الله رحیمی با بیان این كه طرح اولیه ساخت مسكن مهر در دولت های گذشته تدوین اما تكمیل و تحویل دادن این واحد ها در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است، تاكید كرد: دولت تدبیر و امید همواره به موضوع مسكن به ویژه مسكن مهر و همچنین تامین مسكن برای اقشار متوسط و كمتر برخوردار توجه جدی داشته است.
استاندار فارس همچنین ضمن اعلام آمادگی به منظور تكمیل واحد های باقی مانده از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خواست روند واگذاری پروژه های مسكن مهر با پیشرفت فیزیكی زیر 30 درصد به كمیته امداد امام خمینی(ره) شتاب گیرد.
رحیمی درباره رفع مشكلات طرح های مسكن مهر با بیش از 30درصد پیشرفت نیز گفت: بر اساس مصوبات پیشین شورای مسكن استان مقرر شد در پروژه هایی كه پیمانكاران متقاضی هستند واگذاری پروژه به این پیمانكاران صورت گرفته و پرداختی های افراد نیز متناسب با ارزش روز پروژه تسویه شود.
تعیین تكلیف تقسیط پروژه های مسكن مهر كه در قالب فروش اقساطی قرار گرفته است، رفع موانع فراروی ارائه خدماتی همچون آب، فاضلاب، برق و گاز در مجتمع های مسكن مهر، پیگیری ساخت تصفیه خانه شرق صدرا و رفع مشكلات مالكیت زمین تصفیه خانه در شهر لپویی و همچنین ارائه خدمات در این شهر نیز در این جلسه مورد تاكید قرار گرفت.
6122/ 2027