سمنان- ايرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت: اقتدار و وحدت ملت ايران توطئه و گستاخي هاي ايالات متحده آمريكا در منطقه خاورميانه را خنثي و بي اثر مي كند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سمنان در مسجد امام(ره) اين شهر افزود: استكبار جهاني از اتحاد ملت ايران وحشت دارد و هزينه هاي قابل توجه آمريكا در منطقه تاكنون بي اثر بوده است.
وي خاطر نشان كرد: با وجود مشكلات قابل توجه در كشور اما ملت ايران دشمن مشترك دارند و با همدلي توطئه هاي استكبار جهاني را خنثي مي كنند.
عبدوس ادامه داد: مشكلات كنوني كشور نبايد بهانه اي براي رخنه استكبار جهاني شود و با درايت مسئولان برخي دغدغه هاي معيشتي مردم برطرف شود.
امام جمعه موقت سمنان اضافه كرد: نظارت در توزيع بعضي از كالاهاي اساسي در كشور و استان سمنان تقويت شود و بعضي از افراد سودجو با حضور در صف هاي طولاني بيش از نياز خود گوشت و مرغ تهيه مي كنند كه اين امر به افزايش قيمت اين كالاها در بازار دامن مي زند.
وي تصريح كرد: نظارت بعضي از مسئولان در نحوه توزيع كالاهاي اساسي ضعيف است كه بايد دستگاه هاي نظارتي و انتظامي براي رفع اين چالش وارد ميدان شوند.
عبدوس تصريح كرد: بيانيه گام دوم انقلاب نقطه عطفي براي توسعه و سربلندي ملت ايران است و با تجربه اندوزي از 40 سال اول انقلاب در دهه پنجم انقلاب براي عزت و اقتدار اين كشور تلاش مي شود.
وي گفت: استكبار جهاني هزاران ميليارد دلار براي اختلال در نظم اقتصادي و سياسي كشور هزينه مي كند اما با درايت و توانمندي مردم و مسئولان اين توطئه ها خنثي مي شود.
عبدوس ادامه داد: مردم از مسئولان گلايه دارند اما به هيچ عنوان اجازه رخنه استكبار جهاني به كشور را نخواهند داد.
امام جمعه موقت سمنان گفت: توسعه روزافزون كشور در گرو وحدت و اتحاد است و به ياري خداوند مشكلات كشور به زودي برطرف خواهد شد.
7339/7408