تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

تهران- ایرنا- ملی پوش پرتاب دیسك ایران با اشاره به تمرین هایش در آمریكا گفت: تمام تمركزم بر روی رقابت های قهرمانی جهان است.

به گزارش ایرنا، احسان حدادی دارنده مدال نقره پرتاب وزنه در بازی های المپیك لندن این روزها در آمریكا تمرین می كند و در مسیر المپیك توكیو قرار دارد.
ملی پوش پرتاب دیسك ایران روز شنبه درباره وضعیتش به خبرنگار ایرنا گفت: تمرین های سخت و فشرده ای دارم و با تمام توان كار می كنم. طبق برنامه پیش از حضور در رقابت های قهرمانی در 2 مسابقه معتبر در آمریكا شركت خواهم كرد.
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی جاكارتا ادامه داد: رقابت های قهرمانی آسیا در اردیبهشت برگزار می شود و در آن حضور خواهم داشت و 10 روز بعد باید برای اولین مرحله لیگ الماس آماده شوم كه در دوحه برگزار می شود.
او بیان كرد: مسابقات و تمرین هایم را طبق برنامه ریزی انجام می دهم تا انشالله با تمام قوا برای رقابت های قهرمانی جهان آماده شوم. اولویتم این مسابقات است و تمام تلاشم این است كه نتیجه خوبی در آن كسب كنم.
حدادی همچنین تاكید كرد: همانطور كه گفتم همه برنامه ریزی من برای موفقیت در رقابت های قهرمانی جهان است و فعلا به المپیك فكر نمی كنم. برنامه ریزی من برای نتیجه ای خوب در قهرمانی جهان است. تلاشم را می كنم كه انشالله در این رقابت ها نتیجه خوبی بگیرم. پس از آن تمرین ها و برنامه ریزی من برای المپیك آغاز می شود.
ورزشی**ع-ح**9118**