ساري – ايرنا – رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان سوادكوه با اشاره به شدت بارندگي در اين شهرستان، گفت: در پي بارش شديد برف و باران از شب گذشته تاكنون نيروهاي هلال احمر اين شهرستان به 192 خانوار گرفتار در برف و سيل خدمات ارائه داده اند و اين امداد رساني همچنان ادامه دارد.

وحيد متاني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، افزود: از شب گذشته ( يك شنبه ) 2 پايگاه در محور گدوك و ارفع ده مستقر شد تا نيروهاي هلال احمر بتوانند به مسافراني كه گرفتار برف شده اند، خدمات ارائه دهند.
وي با اعلام اينكه 3 دستگاه خودرو آمبولانس با يك دستگاه ست نجات براي امدادرساني به مسافران به كارگيري شد، گفت كه در اين پايگاه ها 20 نفر از عوامل امداد و نجات مستقر و در حال خدمت رساني به مردم هستند.
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان سوادكوه با بيان اينكه امدادگران هلال احمر از شب گذشته تاكنون به امدادرساني و عمليات بستن زنجير چرخ 112 خوروپرداخته اند، افزود: همچنين در پي بارش برف به 18 مسافر در راه مانده در اين شهرستان اسكان داده شد.
متاني با اعلام اينكه از صبح امروز با بحث آبگرفتگي منازل در شهر زيراب مواجه بوده ايم، گفت: 60 نفر از عوامل امداد و نجات به افرادي كه منازل آنها دچار آبگرفتگي شده است، خدمات ارائه داده اند.
وي با اشاره به اينكه شدت آبگرفتگي منازل در زيراب به حدي بود كه تيم هايي از شهرستان قائمشهر و فريدونكنار به اين شهرستان اعزام شده اند، گفت كه بيشترين آبگرفتگي در مناطق 17 شهريور، بالازيراب ، سرخ كلا و چند جاي ديگر از شهر زيراب بوده است.
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان سوادكوه كمك رساني به منازلي كه دچار آب گرفتگي شده اند را 62 مورد اعلام كرد .
از شب گذشته علاوه بر كاهش محسوس دماي هوا كه در بعضي مناطق تا 12 درجه گزارش شده، بارش باران در مناطق جلگه اي و بارش برف در ارتفاعات مازندران همچنان در حال باريدن است.
پيش بيني هواشناسي مازندران نشان مي دهد كه بارش باران در مناطق جلگه اي و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراكنده در استان ادامه دارد.
7334/1899