بوشهر- ايرنا- استاندار بوشهر گفت: باهمت ستاد تسهيلات خدمات سفر زيرساخت هاي لازم براي حضور مهمانان نوروزي در استان فراهم است و تلاش شده نوروز متفاوتي براي گردشگران در استان رقم بخورد.

به گزارش ايرنا، عبدالكريم گراوند روز پنجشنبه در آئين استقبال از مسافران نوروزي در جمع خبرنگاران افزود: امسال با همت و كاري جهادي براي همه شهرستان هاي استان از شمال تا جنوب و مركز استان برنامه ريزي وتلاش شده كمي ها و كاستي هاي سال گذشته برطرف شود.
وي بيان كرد: تامين زيرساختها در استان به اين معني نيست كه در زمان حاضر هيچ كمبودي وجود ندارد اما تلاش شده مسافران مشكلات كمتري در حوزه خدماتي و رفاهي نسبت به سال گذشته داشته باشند و اوقات خوشي براي آنان رقم بخورد.
گراوند گفت: سال گذشته هفت ميليون و 400 هزار مسافروارد استان شد و استان بوشهر بعد از استان هاي مازندران و گيلان بعنوان سومين استان گردشگر پذير در نوروز معرفي شد.
وي اضافه كرد: ساحل زيبا از جمله قابليتهاي گردشگري استان بوشهر است در همين راستا امسال براي نخستين بار در راستاي گردشگري دريايي يك فروند كشتي پيش بيني شده كه انتظار مي رود مهمانان از اين امكانات بهره لازم را ببرند.
استاندار بوشهر افزود: استفاده از اين امكانات باعث ايجاد انگيزه بيشتر براي سرمايه گذاران در تقويت و گسترش سرمايه گذاري ها مي شود.
وي تاكيد كرد: همچنين با همكاري اداره كل راهداري و حمل و نقل استان تلاش شده كار ايمن كردن جاده انجام شود و در حوزه بومگردي امسال تاكنون 250 واحد اقامتگاه در اين بخش راه اندازي شده است.
استاندار بوشهر گفت: اجراي تمام اين برنامه ها و تقويت زيرساختها در استان آغازي براي انجام كارهاي بزرگتر در استان است.
در اين آئين به مسافران نوروزي شاخه گل و صنايع دستي استان بوشهر اهدا شد.
6047/6045