تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰

غزه - ایرنا- جنگنده های رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه اقدام به بمباران بخش هایی از باریكه غزه در فلسطین اشغالی كردند.

به گزارش ایرنا، در جریان این بمباران سه موشك به طرف چند نقطه در غزه شلیك شد.هنوز از خسارت های این بمباران گزارشی مخابره نشده است.
به دنبال بمباران باریكه غزه و برخی از پایگاه های تخلیه شده گردان های قسام ، جنگنده های صهیونیستی شهر رفح و شرق خان یونس را نیز در باریكه غزه بمباران كرد.
در پی تحولات امروز در غزه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه مطبوعاتی تاكید كرد، فلسطین امروز در همه عرصه ها و در همه سطح ها و در همه جبهه ها در قدس و كرانه باختری و غزه و اسرای داخل زندان های اسرائیل مورد هجمه قرار گرفته است.
وی در ادامه این بیانیه كه رونوشت آن در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، افزود، ما باید این هجمه همه جانبه را با وحدت ملی و هماهنگی در سطوح عالی با برادران عرب مواجهه كنیم.
رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح كرد، قدس و اسرای فلسطین و كرانه باختری باعث وحدت ما می شوند و راهپیمایی های بازگشت باعث می شود ما گردهم آییم
هنیه خاطر نشان كرد، اگر دشمن صهیونیستی خطوط قرمز خود را رد كند ملت ما تسلیم نمی شود و مقاومت توانایی بازدارندگی آن را دارد.
در همین حال جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز با صدور بیانیه ای اعلام كرد كه دشمن اشغالگر خود را در مقابل یك مقاومت سرسخت خواهد دید كه برای نبرد بازدارندگی و دفاع از ملت فلسطین آمادگی كامل دارد.
پیشتر احمد مدلل از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در غزه تاكید كرده بود كه تل آویو با قواعد درگیری در میدان نبرد آشناست و به دشمن گفته شده كه پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون خواهیم داد.
وی تصریح كرد: اگر دشمن صهیونیستی تهدیدهای خود را برای ریختن خون فلسطینیان عملی كند، مقاومت ساكت نخواهد ماند، دشمن صهیونیستی می داند كه مركز هماهنگی بین نیروهای فلسطینی توانسته قواعد درگیری را در میدان نبرد ثابت كند.
شبك**خاورم*1436**1708