نوشهر- ايرنا - رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي نور اعلام كرد كه بامداد امروز دوشنبه براثر رانش زمين درمنطقه 'كرات و ديافه ' منجر به انسداد راه روستايي چمستان به لاويج از توابع اين شهرستان شد .

اين راه كوهستاني به طول حدود 20 كيلومتر پيوند دهنده حدود 9 روستاي بخش چمستان نور است و به علت برخورداري از چشم اندازهاي طبيعي و نيز چشمه هاي آبگرم معدني در تمامي روزهاي سال بويژه نوروز گذرگاه شمار زيادي از مسافران و گردشگران است.
سليمان ايزدي روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت : اين حادثه به احتمال زياد براثر بارندگي هاي شديد و در پي آن جريان سيل در اين منطقه رخ داده است و سبب شكستگي عمقي سطح آسفالت در 2 مسير به طول حدود 100 متر شده و بايد به طور اساسي اين خرابي رفع شود.
وي اظهار داشت : با توجه به استقبال چشمگير مسافران و گردشگران براي بهره مندي از مواهب طبيعي منطقه چمستان و لاويج به طور موقت اين مسير ترميم و زير بار ترافيك رفت ولي پس از نوروز بايد نسبت به ساخت ديواره حفاظتي و زيرسازي اين قسمت از راه خسارت ديده اقدام كرد.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي نور به مسافران و روستائيان اين منطقه توصيه كرد تا از تردد غيرضروري دراين مسير خودداري كنند براي آنكه با توجه به تداوم بارندگي از اينكه شاهد وقوع چنين حوادثي در اين منطقه باشيم ، دور از انتظار نيست .
اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي نور حدود 750 كيلومتر راه اصلي و فرعي را زيرپوشش دارد.
شهرستان نور با جمعيتي دست كم 130 هزار نفردرغرب مازندران قراردارد .
7078/1654