به گزارش ايرنا از سازمان تامين اجتماعي، ناهيد حيدري روز يكشنبه در اولين نشست شوراي اداري و در ديدار با اعضاي شوراي اداري غرب تهران بزرگ افزود: تلاش روساي شعب، روساي ادارات و كاركنان خدوم در تحقق وصول حق بيمه بي نظير و مايه افتخار است.
مديركل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ پايلوت بودن شعب تامين اجتماعي ٢،١٨ و ٢٥ را در اجراي طرح غيرحضوري، سرآغازي نوين و تحولي بزرگ در ارائه خدمات آتي و غيرحضوري به مخاطبان برشمرد و گفت: با به ثمر نشستن اين طرحها علاوه بر افزايش رضايتمندي مخاطبان، سرعت ارائه خدمات نيز ارتقا مييابد و گام مهمي در توسعه خدمترساني سازمان به بيمهشدگان، بازنشستگان و كارفرمايان را شاهد خواهيم بود.
مديركل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ با تشريح اهداف سازماني، هدفگذاري و برنامه ريزي عملياتي تمامي واحدها را خواستار شد.
120 هزار كارگاه در حوزه فعاليت تامين اجتماعي غرب تهران فعال است و سه هزار و 500 ميليارد ريال اصل بدهي كارفرمايان بوده است كه با اجراي طرح بخشودگي جرايم، بخشي از اين بدهي ها بخشوده شد. البته اين طرح مربوط به كارفرمايان خوش حساب بود.
سازمان تامين اجتماعي 42 ميليون بيمه شده دارد كه 9 ميليون نفر از آنها در استان تهران از خدمات بيمهاي و درماني اين سازمان بهرهمند هستند.
اجتمام* 7268*1834
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
تهران- ايرنا- مديركل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ اعلام كرد: كميته وصول مطالبات حق بيمه اداره كل تامين اجتماعي غرب تهران بزرگ و شعب تابعه توانستند علاوه بر تحقق وصول پيشبيني شده بيش از ١٣ درصد نيز در اسفنده ماه ١٣٩٧ افزايش وصولي داشته باشند.