بجنورد-ايرنا- علماي اهل سنت خراسان شمالي در بيانيه اي، اقدام آمريكا عليه سپاه را محكوم كرده و اعلام كردند كه اين اقدام خصمانه استكبار جهاني ناشي از ضعف و شكست مستكبران در مقابل اين سپاه قدرتمند است.

به گزارش ايرنا، علما و روحانيان اهل سنت خراسان شمالي در بيانيه اي، اقدام آمريكا عليه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران را مبني بر تروريست خواندن بشدت محكوم كردند و اين اقدام خصمانه استكبار جهاني را ناشي از ضعف و شكست مستكبران در مقابل اين سپاه قدرتمند دانستند.
در اين بيانيه آمده است: سپاه و بسيج از دستاوردهاي مهم و كم نظير انقلاب اسلامي محسوب مي‌شوند و نيروهاي مؤمن و رزمنده سپاه پاسداران، براي اين مملكت و انقلاب اطمينان‌بخش هستند و جامعه اهل سنت خراسان شمالي، هميشه پشتيبان اين نيروي انقلابي بوده و هرگونه توهين و اهانت از سوي دشمنان قسم خورده اسلام را، به اين نيروهاي حافظ دين مبين اسلام، بشدت محكوم مي كنند.
اين بيانيه تصريح دارد: امروز نيروهاي انقلابي سپاه پاسداران با دفاع از تمامي مسلمانان جهان در كشورهاي اسلامي، تمامي معادلات سياسي و نظامي مستكبران جهاني بويژه آمريكاي جنايتكار و جيره خوارانش را برهم زده‌اند و جنايت‌هاي آنان را در جهان آشكار ساخته اند.
به همين دليل است كه آمريكاي جنايتكار و جيره خورانش، دست به چنين توهين هاي بي شرمانه به اين نيرو هاي جان بركف مي زنند و آنها را تروريست خطاب مي كنند.
در اين بيانيه، تاكيد شده است: كشورهاي استكباري و تروريستي از جمله آمريكاي جنايتكار و رژيم جعلي اسرائيل با تربيت كردن نيروهاي داعشي در سوريه، عراق و ديگر كشورها مي‌خواستند، زنجيره اتحاد بين مسلمانان را بشكنند و از بين ببرند كه به حول قوه الهي، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با ورود در عرصه مقابله با داعش، تمامي توطئه‌هاي دشمنان را نقش برآب كرد و سيماي خبيث واقعي اين شياطين را به تمامي ملت‌هاي جهان آشكار ساخت.
علما و روحانيان اهل سنت خراسان شمالي اعلام كرده اند كه بيش از پيش به طور كامل از رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حمايت مي‌كنند و هميشه در مقابل دشمنان اسلام بويژه استكبار جهاني، لباس بسيجي بر تن نموده و در دفاع از دستاوردهاي انقلاب و نظام اسلامي آماده به خدمت هستند.
به گزارش ايرنا، دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريكا روز دوشنبه اعلام كرد كه واشنگتن، سپاه را يك سازمان تروريستي خارجي در نظر گرفته است.
7185/ 6042