تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: مردم ایران اسلامی قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مدافع و همراه این نیروی مردمی هستند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، اكبر بهنامجو در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با اشاره به اقدام سردمداران آمریكا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی افزود: این اقدام شیطان بزرگ جای تعجب ندارد و ما این انتظار را از دشمن داشتیم چرا كه سپاه دقیقا در نقطه مقابل خوی استكباری آمریكا و صهیونیست‌ ها ایستاده است.
وی بیان كرد: سپاه در سوریه، عراق، لبنان و یمن كه آمریكا برای سلطه گری تلاش می‌كند، یار و یاور آزادیخواهان جهان است و مدیریت اوضاع را در دست دارد.
استاندار اردبیل تاكید كرد: خوشحالیم كه سپاه به عنوان یاور مظلومان جهان با اقتدار ایستاده و خواهد ایستاد و بر عهد و پیمان خود با مرام امام حسین (ع) پایبند بوده و تا پای جان وفادار خواهد ماند.
او نهاد مقدس سپاه را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: نامگذاری سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار به حق و زیبنده پاسداران انقلاب اسلامی است.
او تاكید كرد: در داخل كشور هم هر جایی كه مشكلی به وجود آمده، سپاه حضور یافته و همواره دست مردم را گرفته و سیل اخیر نیز به یاری مردم شتافته و همراهی خود با مردم را نشان داده است.
استاندار اردبیل همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و نیز فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز پیامی صادر كرده و این 2 مناسبت را به اهالی استان بویژه پاسداران و جانبازان و خانواده های آنها تبریك گفت.
وی در این پیام، صلابت امروز نظام اسلامی را مرهون جانفشانی انسان هایی عنوان كرد كه با الگو گرفتن از فرهنگ غنی عاشورایی و تمسك به سیره تابناك حضرت اباعبدالله الحسین (ع )، این مسیر پرتلاطم را هموار ساختند و برگ های زرین دیگری بر تاریخ این سرزمین الهی افزودند.
استاندار اردبیل همچنین به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز از ایثارگری ها و رشادت های شهدا قدردانی كرده و با خانواده شهدا و فرماندهان پاسدار دیدار كرد.
بهنامجو با حضور در منزل شهید خوش لحنی و سرهنگ پاسدار عبدالحكیم معصومی از فرماندهان دفاع مقدس و معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس (ع) استان با وی دیدار كرده و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریك گفت.
1905/6016