يزد - ايرنا - استاندار يزد گفت: حفظ كرامت و منزلت جانبازان انقلاب اسلامي يك وظيفه ديني و ملي است و مردم و مسئولان بايد به آن عنايت داشته باشند.

به گزارش ايرنا، محمدعلي طالبي روز چهارشنه به مناسبت ميلاد حضرت عباس (ع) در ديدار و گفت و گو با جانبازان مركز توانبخشي ثامن الائمه جانبازان ضايعه نخايي افزود: حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي در گرو تكريم ايثارگران و جانبازان است.
وي ادامه داد: روز جانباز فرصت بسيار خوبي است تا مردم و مسئولان بيش از گذشته به نقش ايثارگران و جانبازان در نظام و انقلاب اسلامي توجه كنند و براي حفظ كرامت آنها بكوشند.
استاندار يزد خاطر نشان كرد: صبر و مقاومت جانبازان الگويي بي بديل براي مردم و جوانان در راستاي حركت در مسير ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي است.
طالبي گفت: عزت و عظمت ايران اسلامي در بخش هاي مختلف و عرصه هاي داخلي و خارجي مديون جانبازان است و بايد همواره قدردان جامعه ايثارگران راه حق باشيم .
همزمان با ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) جمعي از مسئولان با حضور در مركز توانبخشي ثامن الائمه جانبازان ضايعه نخايي با اهدا گل از صبر و استقامت جانبازان و ايثار آنها تجليل كردند .
در مركز توانبخشي ثامن الائمه 25 جانباز ضايعه نخايي حضور دارند.
استان يزد در دوران هشت سال دفاع مقدس 9 هزار و 685 جانباز تقديم انقلاب اسلامي كرده كه از اين تعداد 2378 جانباز بالاي 25 درصد و 170 جانباز نيز بالاي 70 درصد هستند .
هفته بزرگداشت جانبازان از 19 فروردين ماه آغاز شده است.
استان يزد سه هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
7536/ 6197