تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

تهران - ايرنا - مرحله مقدماتي رقابت هاي اسنوكر قهرماني جهان در بخش حرفه اي برگزار شد و «حسين وفايي» و «سهيل واحدي» به رغم تلاش هاي خود از رسيدن به مرحله اصلي بازماندند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا؛ رقابت هاي اسنوكر قهرماني جهان كه از 21 فروردين ماه در شهر «شفيلد» انگلستان آغاز شده است تا 28 همين ماه ادامه خواهد داشت.
وفايي كه در نخستين ديدارش در مرحله مقدماتي موفق به پيروزي مقابل «ژانگ آندا» شده بود در دومين مصاف برابر «دنيل ولز» با نتيجه 10 بر 5 مغلوب شد و از رسيدن به مرحله سوم و اصلي اين رقابت ها بازماند.
همچنين واحدي ديگر نماينده كشورمان در اين مسابقات در مرحله اول مقابل «تيان پنگ في» با نتيجه 10 بر 5 مغلوب شد و از دور رقابت ها كنار رفت.
به گزارش ايرنا، پيش از اين حسين وفايي در سال هاي 2011 و 2014 و سهيل واحدي در سال 2016 موفق به كسب مقام قهرماني رقابت هاي جهاني شده بودند.
همچنين وفايي در سال 2019 در رقابت هاي آزاد به ميزباني كشور ولز موفق شد در يك هشتم نهايي «مارك سلبي» مرد شماره يك اسنوكر جهان را با نتيجه 4 بر 3 شكست دهد و به جمع 4 نفر برتر اين مسابقات راه يابد.
وي در يك چهارم نهايي «اسكات دونالدسون» را با نتيجه 5 بر يك مغلوب كرد و در نيمه نهايي با قبول شكست 6 بر صفر برابر «نيل رابرتسن» استراليايي از راه يابي به فينال باز ماند.
ورزشي**9029**3783**