به گزارش ايرنا، مهرداد تاجيك عصر دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: 30 ميليارد ريال از صدقه هاي جمع آوري شده از طريق مشتركان خانگي، 13 ميليارد و 470 ميليون ريال صندوق هاي بزرگ در معابر، 3 ميليارد و 420 ميليون ريال مراكز نيكوكاري و 640 ميليون ريال نيز به روش نوين الكترونيكي است.
وي با اشاره به ميزان ناچيز افزايش صدقه سال گذشته در هرمزگان بيان داشت: يكي از عوامل مهم در تحقق نيافتن رشد مورد انتظار كميته امداد در بخش صدقه، تغيير رويه اين نهاد و واگذار نمودن مسووليت جمع آوري بخشي از صندوق هاي صدقات به مراكز نيكوكاري است.
اين مسوول اظهارداشت: پرداخت صدقه از طريق روش هاي نوين راهي موثر در كاهش هزينه هاي جمع آوري و توزيع كمك هاي مردمي بين نيازمندان است.
تاجيك گفت: مردم هرمزگان مي توانند وجه نقدي خود را از طريق نصب اپليكيشن ناب بر روي گوشي همراه و ارسال عدد 100 به شماره 30007639 و يا با سامانه تلفن گوياي 3288-076 پرداخت كنند.
هم اكنون حدود 78 هزار خانوار زير پوشش كميته امداد هرمزگان هستند.
7195/6048
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
بندرعباس- ايرنا- معاون توسعه مشاركتهاي مردمي كميته امداد امام خميني (ره) هرمزگان گفت: مردم اين استان در سال گذشته 47 ميليارد و 530 ميليون ريال صدقه پرداخت كردند كه نسبت به سال 96 هفت درصد افزايش داشته است.