همدان- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: جوانان اين مرز و بوم از توانايي و استعداد بسيار خوبي برخوردار هستند و بايد عرصه هاي مديريتي به آنان نيز سپرده شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حبيب الله شعباني موثقي روز سه شنبه در ديدار با مديران دستگاه ورزش و جوانان، مديران سمن ها و روساي هيات هاي ورزشي همدان اظهار داشت: امروزه براي پيشرفت كشور بايد به جوانان اعتماد كرد و فضاي فعاليت به آنها داده شود همانگونه كه امام راحل در ابتداي انقلاب به آنان فرصت داد.
وي اضافه كرد: امروزه با همت و تلاش جوانان، كشورمان رتبه اول توليد علم در منطقه و رتبه 16 توليد علم در جهان را در اختيار دارد و نشان مي دهد هر زمان به جوانان اعتماد كرده ايم ثمربخش بوده است.
امام جمعه همدان با تاكيد بر نقش مهم جوانان در تحقق گام دوم انقلاب گفت: بيانيه رهبر معظم انقلاب در اين زمينه راهگشاي مسير آينده انقلاب خواهد بود و جوانان در تحقق گام دوم انقلاب نقش مهمي ايفا مي كنند.
وي با بيان اينكه همدان جوانان نخبه اي دارد، گفت: جوانان ولايتمدار همدان مسير حق را با اميدواري، شجاعت، شناخت فرصت‌ها و تهديدها، بصيرت و دشمن شناسي دنبال مي‌كنند.
مديركل ورزش و جوانان همدان نيز در اين نشست اظهار داشت: امروزه نخبه هاي استان در توسعه همه جانبه و اهداف تعالي اين ديار كمك شاياني داشته اند و از ظرفيت هاي بالقوه اي در حوزه جوانان برخوردار هستيم.
محسن جهانشير نقش سمن ها به عنوان سازمان هاي مردم نهاد در توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور و استان را مهم ارزيابي كرد و گفت: اين استان منبع عظيمي از جوانان نخبه و مستعد است و به دنبال واگذاري امور به جوانان و سازمان هاي مردم نهاد جوانان هستيم.
وي با تاكيد بر مسئوليت مهم مسئولان اجرايي براي رسيدگي به امور جوانان يادآوري كرد: اكنون زمان عمل است و مسئولان براي رفع مشكلات جوانان بايد همكاري لازم را داشته باشند.
استان همدان داراي 48 هيات ورزشي و يكصد سازمان مردم نهاد است.
7520/2090