تربت حيدريه - ايرنا - امام جمعه تربت حيدريه گفت: يكي از ابعاد مهم زمينه سازي براي ظهور و همچنين انتظار فرج حضرت صاحب الزمان(عج) رشد و ارتقاي توان نظامي و بازدارندگي دفاعي است تا دشمنان خدا دائما از اين اقتدار در هراس باشند.

حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا عصمتي روز پنجشنبه همزمان با روز ارتش ارتش جمهوري اسلامي ايران در ديدار با افسران و نيروهاي 'تيپ 177 متحرك هجومي شهيد نصر اصفهاني' مستقر در تربت حيدريه افزود: اين اقتدار از ابعاد مختلفي برخوردار است كه در راس آنها نيروي انساني مومن، متعهد و متخصص با امكانات و تجهيزات قرار دارد.
وي ادامه داد: پيش از همه اين موارد توجه به خداوند، معنويت و اصلاح رابطه ميان انسان و خداوند در اولويت مي باشد.
امام جمعه تربت حيدريه 'ولايتمداري و ولايت پذيري' را ركن ديگر اقتدار عنوان و بيان كرد: امروز عامل مهم اقتدار و اسلاميت نظام جمهوري اسلامي ايران نعمت و موهبت بزرگ الهي يعني ولي فقيه است كه تحت فرماندهي معظم له نيروهاي مسلح با اتحاد و همدلي نظم و امنيت و كمك رساني به مردم را در دستور كار خود قرار داده اند.
وي گفت: امروز پس از گذشت 40 سال از پيروزي انقلاب اسلامي دشمن به هراس افتاده و همه اين آشفتگي بدان خاطر است كه شاهد استقبال بي نظير از تفكر حكومت اسلامي در جهان اسلام هستيم.
حجت الاسلام عصمتي افزود: اينكه رئيس جمهور سفيه آمريكا يك نهاد مردمي برآمده از قانون اساسي كشوري را تروريست مي خواند بيانگر عجز و ناتواني در برابر اين نهاد انقلابي و در مجموع نظام جمهوري اسلامي است. ترامپ با اين اقدامش بر ذلت خود نيز صحه گذاشته است.
تيپ مستقل پياده 177 متحرك هجومي شهيد محمد جعفر نصر اصفهاني مستقر در تربت حيدريه سال 1390 از لشكر 77 پيروز ثامن الائمه(ع) خراسان منفك شد و هم اينك ماموريت خود را به صورت مستقل انجام مي دهد.
تربت حيدريه در فاصله 150 كيلومتري جنوب مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858