تهران - ايرنا- در سومين ديدار از مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال، تيم شهرداري گرگان و نفت آبادان هر دو در برابر رقبا به پيروزي رسيدند تا در آستانه صعود به فينال ليگ برتر بسكتبال قرار گيرند.

به گزارش ايرنا، در ادامه رقابت هاي مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسكتبال عصر امروز پنجشنبه شهرداري گرگان و نفت آبادان ميزبان سومين مسابقه از مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بودند و هر دو موفق شدند يك برد خانگي را تجربه كنند.
در گرگان شهرداري اين شهر به مصاف شيميدر تهران رفت و توانست از حمايت 4 هزار تماشاگر خود به بهترين شكل بهره برده و مهمانش را 81 بر 64 مغلوب كند.
در اين مسابقه حامد سهراب نژاد با 20 امتياز، 9 ريباند، 5 پاس منجر به گل و‌ تاثيرگذاري 34 بهترين بازيكن ميدان بود و نقش اصلي در برد شهرداري گرگان را بازي كرد.
در طرف مقابل ستاره هاي شيميدر روز كم فروغي را پشت سر گذاشتند كه در ميان آنها بهترين عملكرد براي محمد جمشيدي با 12 امتياز بود.
در ديگر ديدار امروز، نفت آبادان در خانه 79 بر 70 پتروشيمي را برد. نفتي ها با عملكرد درخشان محمد حسن زاده، سعيد داورپناه و مايك رستم پور حريف مدعي خود را مغلوب كردند. در اين ديدار حسن زاده با 14 امتياز، 10 ريباند و تاثيرگذاري 19 داشت، مايك رستم پور با 19 امتياز، 11 ريباند و تاثيرگذاري 17 به كار خود خاتمه داد و سعيد داورپناه نيز 20 امتياز و تاثيرگذاري 18 داشت.
با اين نتايج دو تيم شهرداري گرگان و نفت آبادان تنها به يك برد براي رسيدن به فينال ليگ برتر بسكتبال نياز دارند.
ورزشي*9219*1584