مهاباد - ايرنا - مسوول بازرسي واحدهاي صنفي مهاباد گفت: يكهزار و 809 عدل آرد دولتي خارج از شبكه توزيع به ارزش 540 ميليون ريال در اين شهرستان از سودجويان كشف و ضبط شد.

محمد قلندري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ميزان آرد به دليل توزيع و عرضه خارج از شبكه و گران فروشي طي گشت هاي مشترك با اتاق اصناف و بازرسي هاي انجام شده از واحدهاي نانوايي و آرد فروشي كشف شد.
وي ادامه داد: مالكان 9 واحد نانوايي نيز در اين ارتباط پس از تشكيل پرونده به اداره تعزيرات حكومتي معرفي و ارجاع داده شدند.
قلندري اظهار داشت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشي با شماره 124 تماس بگيرند و تخلف هايي از اين دست را گزارش دهند.
مسوول بازرسي واحدهاي صنفي مهاباد بيان كرد: چهار گروه 2 نفري مشترك با اتاق اصناف در قالب بازرسي و نظارت در سطح شهرستان به منظور كنترل بازار و جلوگيري از افزايش قيمت ها در 2 نوبت صبح و عصر براي نظارت بر عملكرد واحدهاي صنفي و غيرصنفي در حال فعاليت هستند.
به گزارش ايرنا، 225 واحد نانوايي در اين شهرستان فعاليت دارد كه از اين تعداد 162 واحد در مناطق شهري و 63 واحد نيز در مناطق روستايي فعاليت مي كند.
شهرستان 241 هزار نفري مهاباد داراي 6 هزار و 800 واحد صنفي است؛ اصناف بزرگترين بخش اقتصادي اين شهرستان را تشكيل مي دهند.
9903/6185/3072