تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

همدان- ايرنا- معاون توسعه مديريت و پشتيباني آموزش و پرورش استان همدان گفت: در آستانه هفته معلم و از اين ماه به صورت علي الحساب حقوق فرهنگيان استان افزايش يافت و افزايش قطعي آن بر اساس مصوبه هيات وزيران انجام مي شود.

محمد بداعي روز دوشنبه در شوراي آموزش و پرورش استان همدان افزود: تاكنون درصد دقيق افزايش حقوق فرهنگيان قطعي نشده است و به احتمال زياد در حقوق ارديبهشت ماه اين ميزان مشخص مي شود.
وي با اشاره به كاهش تعداد اسكان فرهنگيان در نوروز 1398 نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در نوروز امسال بيش از 126 هزار نفر روز، مسافر در مراكز اسكان فرهنگيان استان همدان اسكان داده شدند.
بداغي عنوان كرد: اين تعداد مسافر در قالب 13 هزار و 476 خانوار در پايگاه هاي اسكان فرهنگيان استان مورد پذيرش قرار گرفتند كه 76 درصد از مسافران اسكان داده شده از خانواده فرهنگيان و 24 درصد نيز از ساير مشاغل بودند.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني آموزش و پرورش استان همدان گفت: 93 درصد از مسافران حضوري و هفت درصد ديگر نيز غير حضوري براي اسكان نوروزي ثبت نام كردند.
وي تاكيد كرد: استان هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، مازندران و خوزستان به ترتيب بيشترين اسكان را در مراكز اقامتي آموزش و پرورش استان در نوروز 98 داشتند.
بداغي افزود: 160 مدرسه اسكان پذير در استان همدان، با بيش از 300 نفر، كار خدمت رساني به مسافران نوروزي را در ستادهاي اسكان فرهنگيان استان بر عهده داشتند.
وي با قدرداني از عوامل اجرايي ستاد فرهنگيان استان، عنوان كرد: از تمامي ظرفيت‌ها و امكانات براي ارايه خدمات خوب و با كيفيت به مهمانان نوروزي استفاده شد.
به گزارش ايرنا نوروز سال 97 بيش از 70 هزار مسافر در قالب 152 هزار نفر روز در مراكز اسكان آموزش و پرورش استان همدان اسكان يافتند.
9904/2087