اهواز - ايرنا - فرمانده مرزباني خوزستان گفت: شناور حامل 90 هزار عدد قرص روانگردان و هفت كيلوگرم پودر ناس در عمليات دشت آزادگان در دايك مرزي متوقف شد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري مرزباني خوزستان سردار عبداله نظرپور بيان كرد: ماموران هنگ مرزي دشت آزادگان با اشراف اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان براي انتقال محموله مواد مخدر و روانگردان از منطقه مرزي بستان آگاه شده و با هوشياري به تشديد پوشش منطقه پرداختند.
وي افزود: ماموران با پايش‌، محل تردد قاچاقچيان را شناسايي و گروه عملياتي هنگ مرزي دشت آزادگان و گروهان مرزي بستان براي انسداد معابر اعزام و با حضور به موقع موجب غافلگيري سوداگران مرگ شده و قايق آنها را متوقف كردند.
فرمانده مرزباني خوزستان گفت: قاچاقچيان با سوءاستفاده از بالاآمدن سطح هور، آبگرفتگي مناطق مرزي و طغيان آب هاي مرزي به سمت كشور همسايه قصد انتقال اين محموله مواد مخدر صنعتي را داشتند كه با هوشياري ماموران از دستيابي به هدف شومشان باز ماندند.
وي ادامه داد: در بازرسي از قايق مورد نظر 90 هزار عدد قرص روانگردان و حدود هفت كيلوگرم پودر ناس كشف و ضبط شد.
وي بيان كرد:محموله كشف شده پس از تشكيل پرونده مقدماتي و تكميل مستندات كافي تحويل مراجع مربوطه شد.
فرمانده مرزباني خوزستان گفت: مرزبانان خوزستان با هرگونه عمل سودجويانه و خرابكارانه در مرزهاي جنوب غربي كشور قاطعانه برخورد و در پاسداري از قلمرو سرزميني ايران اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نخواهند كرد.
7152/ 6037