اهواز - ايرنا - معاون توسعه ورزش اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: 10 باشگاه ورزشي متخلف در اهواز پس از بازرسي لازم و ابلاغ اخطاريه از سوي اداره اماكن عمومي ناجا خوزستان، تعطيل شدند.

به گزارش ايرنا ابراهيم نصيري روز يكشنبه در جلسه كميسيون ماده پنج امور باشگاه ‌هاي خوزستان بيان كرد: پارسال در راستاي تقويت و توسعه بخش خصوصي از 500 باشگاه ورزشي اهواز در بخش آقايان و بانوان بازرسي به عمل آمد كه به 120 باشگاه كه در كار خود دچار تخلفاتي مغاير با قوانين بودند، تذكر كتبي داده شد و به آنها مهلت داديم تا روند كاري خود را اصلاح كنند.
وي افزود: برخي از باشگاه داران ايراد فني باشگاه خود را برطرف كردند اما برخي از آنها كه 62 باشگاه هستند از قانون سرپيچي كردند كه از اين تعداد 10 مورد تعطيل شدند.
نصيري ادامه داد: با آن دسته از باشگاه هايي كه به لحاظ مساحت باشگاه، بيمه ورزشي ورزشكاران، گرفتن شهريه‌ غيرمتعارف و موارد مغاير با قوانين كه منجر به آسيب رساني به جامعه و ورزشكاران شود برخورد مي ‌كنيم.
وي با اشاره به اينكه براي كمك به باشگاه داران، مدت زمان اهداي پروانه فعاليت را به حداقل رسانديم گفت: معتقديم بازگشايي باشگاه ها به ارتقاي سطح سلامت جامعه، كاهش هزينه درمان و ايجاد شور و نشاط اجتماعي كمك مي كند؛ از طرفي هر باشگاه حداقل براي پنج تا 10 نفر ايجاد شغل مي كند كه تاثير مثبتي در جامعه دارد.
9879/ 6037