ياسوج- ايرنا- مديركل مديريت بحران استانداري كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به حادثه ناپديد شدن كودك چهارساله در حاشيه رودخانه تنگ مهريان شهرستان بويراحمد، گفت: نياز است اماكن تفريحي در حاشيه رودخانه هاي اين استان ساماندهي شوند.

به گزارش ايرنا، عصر روز جمعه 6 ارديبهشت ماه 98 خبري مبني بر ناپديد شدن پسر بچه‌اي چهار ساله در منطقه تنگ مهريان شهرستان بويراحمد محدوده دو آب به سازمان هاي امداد و نجات كهگيلويه و بويراحمد گزارش شد.
اين كودك همراه خانواده خود براي تفريح در آخر هفته به تفرجگاه تفريحي تنگ مهريان واقع در شهرستان بويراحمد رفته بود.
وحيد محمدي تبار روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: هم اينك تيم هاي امداد و نجات هلال احمر و شهرداري از زمان وقوع اين حادثه در محل حضور داشته و در جست و جوي كودك چهار ساله هستند.
وي بيان كرد: روز دوشنبه نيز يك تيم ۱۵ نفره از هيات كوه نوردي كهگيلويه و بويراحمد وارد عمليات جست و جوي اين كودك خواهند شد.
وي عنوان كرد: براي جلوگيري از حوادث مشابه از دادستاني كهگيلويه و بويراحمد درخواست شده تا طرح هاي گردشگري و سفره خانه ها و تالارهايي فاقد مجوز و فاقد استاندارد هاي ايمني كه در حريم رودخانه ها هستند، به طور كامل جمع آوري شوند.
مديركل مديريت بحران استانداري كهگيلويه و بويراحمد ابراز داشت: در سيلاب اخير اين استان بسياري از طرح هاي پروش ماهي، ويلاها و ساختمان هاي حاشيه رودخانه ها به ويژه بشار و در تنگ مهريان از بين رفتند.
در نشست كارگروه گردشگري اين استان مقرر شده بود كه با توجه سيلاب هاي اخير در اين استان، هرگونه ساخت و ساز اماكن گردشگري و تفريحي با مجوز و بدون مجوز در حريم رودخانه و مسيل ها ممنوع بوده و بايد به جد از آن اجتباب شود اما به طور ويژه تاكنون كاري در اين زمينه انجام نشده است.
9868/1662