دزفول - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به توان نظامی و دفاعی ایران اسلامی گفت: دشمن با تمام تجهیزات خود توان شكست ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

به گزارش ایرنا‌ امیر عزیز نصیرزاده روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده پایگاه چهارم شكاری دزفول در سالن اجتماعات این پایگاه افزود: قدرت نظامی یكی از مولفه های اصلی قدرت در كنار قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده و پشتوانه ای بزرگ برای سایر مولفه ها است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هیچ كشوری در دنیای كنونی از تهدیدهای نظامی ایمن نیست لذا بر ضرورت قدرت نظامی می افزاید.
وی عرصه هوایی را یكی از مهمترین مولفه های عرصه قدرت ارتش دانست و افزود: نیروی هوایی با حضور در فضای لایتناهی، اثربخشی بسیار بالایی دارد.
امیر نصیرزاده با تاكید بر اینكه نیروی انسانی هسته اصلی قدرت هوایی است، گفت: نیروی هوایی با كیفیت، مدنظر مقام معظم رهبری است كه لازمه تحقق آن تجهیز نیروی انسانی به علم و دانش روز است.
وی افزود: خلبانان خوبی در سال های گذشته در پایگاه چهارم شكاری دزفول تربیت و به گردان های نیروی هوایی تزریق شده اند كه فرمانده جدید نیز باید تمام توان خود را برای تربیت خلبانان با دانش بالا به كار گیرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروی انسانی علاوه بر دانش باید از زیربنای اصیل دینی، انقلابی و ایمان و همچنین روحیه جهادی برخوردار باشد.
وی حفاظت و حراست از زیرساخت های نیروی هوایی را از وظایف ارتش عنوان كرد و افزود: این زیرساخت ها امانت هستند و باید از آنها حفاظت شود.
امیر نصیرزاده ضمن تقدیر از تلاش های امیر آشنا فرمانده پیشین پایگاه چهارم شكاری دزفول به فرمانده جدید توصیه كرد از زیرساخت ها و تجهیزات نیروی هوایی حفاظت و در خدمت به مردم تلاش كند.
وی درخصوص پروازهای فرودگاه مسافری دزفول نیز گفت: برخی كمبودها و كاستی های پروازی بدلیل شرایط شركت های هواپیمایی است لذا از نمایندگان و مسئولان تقاضا می شود در راستای افزایش تعداد پروازهای فرودگاه دزفول تلاش كنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: هرچه تعداد پروازهای فرودگاه دزفول افزایش یابد ما توان ارائه خدمات را داریم و مشكلی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش ایرنا در این آیین از زحمات 6 ساله امیر حمیدرضا آشنا فرمانده پیشین پایگاه چهارم شكاری دزفول تقدیر و سرهنگ بهمن بهمرد به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
7278/3022/6068