تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

قزوين - ايرنا - مديركل اوقاف و امور خيريه قزوين گفت: طرح ضيافت الهي به مناسبت ماه مبارك رمضان در بقاع متبركه و برخي مساجد استان آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمين سيدمصطفي مجيدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح در 63 بقعه متبركه (امامزاده) و برخي مساجد استان قزوين اجرا مي شود.
وي اظهار داشت: در قالب اين طرح برنامه هاي معنوي مختلفي در سطح امامزاده ها و مساجد استان برگزار مي شود كه تفسير و ترتيل خواني روزانه قران از جمله آنهاست.
مديركل اوقاف و امور خيريه قزوين افزود: روحانيون و مفسران قران كريم نيز در قالب اين طرح در بقاع متبركه و مساجد حضور يافته و ضمن اقامه نمازهاي يوميه به شكل جماعت، به بيان احكام و احاديث پرداخته و پاسخگوي سوالات ديني شهروندان خواهند بود.
اين مسئول همچنين از برپايي 15 خيمه معرفت به مناسبت ماه مبارك رمضان در امامزاده هاي شاخص قزوين خبر داد و گفت: در اين خيمه ها با حضور كارشناسان ديني به شهروندان خدماتي همچون مشاوره خانواده و ازدواج و تربيت كودكان ارايه مي دهند.
مديركل اوقاف و امور خيريه قزوين با بيان اينكه در برخي شب هاي ماه مبارك رمضان نيز برنامه هايي فرهنگي در قالب جشن رمضان برگزار خواهد شد، خاطرنشان كرد: برگزاري اين برنامه ها بقاع متبركه را به قطب فرهنگي تبديل مي كند كه از تاكيدات و مطالبات مقام معظم رهبري به شمار مي رود.
3013