دزفول - ايرنا - مدير كميته امداد امام خميني(ره) دزفول گفت: نيكوكاران دزفول 27 ميليارد ريال در سال 1397 به ايتام و فرزندان محسنين كمك كردند.

مسعود رحيمي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: هم اكنون 2 هزار و 500 حامي در شهرستان دزفول حمايت از يكهزار و 100 فرزند يتيم و محسنين تحت حمايت كميته امداد شهرستان دزفول را برعهده دارند.
وي ضمن قدرداني از كمك و همدلي مردم نيكوكار شهرستان دزفول با ايتام و فرزندان محسنين گفت: طرح اكرام ايتام و محسنين به منظور رسيدگي به مشكلات ايتام و خانوارهاي نيازمند در كميته امداد اجرا مي شود.
مدير كميته امداد امام خميني(ره) دزفول افزود: همه ساله تعداد زيادي از هموطنان خير و نيكوكار با ثبت نام در اين طرح به ويژه در ماه مبارك رمضان به حمايت از ايتام و فرزندان محسنين مي ‌پردازند و بصورت ماهانه كمك هاي خداپسندانه خود را به آنها اهدا مي ‌كنند.
وي اظهار داشت: بسياري از حاميان علاوه بر پرداخت كمك هاي نقدي از طريق كمك هاي كالايي شامل تامين سبد غذايي در ماه مبارك رمضان، پوشاك و جهيزيه و همچنين رفع مشكلات درماني، تحصيلي، مسكن، فرهنگي و آموزشي فرزندان معنوي خود را حمايت مي كنند.
رحيمي با بيان اينكه كمك به محرومان و رسيدگي به ايتام در احاديث و روايات فراواني تاكيد شده است، افزود: خيران و حاميان نيكوكار مي‌ توانند در ماه مبارك رمضان امسال با مراجعه به دفتر كميته امداد در شهرستان دزفول يا شماره گيري 06142262140 در اين امر خداپسندانه شركت كنند و كمك هاي خود را به دست ايتام و نيازمندان واقعي جامعه برسانند.
7278/3022