مهاباد - ايرنا - شهردار مهاباد گفت: نحوه پرداخت و محاسبه حقوق كاركنان اين نهاد ساماندهي و براساس نتيجه دستگاه ورود و خروج كاركنان تعيين مي شود.

كامران عليزاده آذر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در سال جاري با خريد هشت دستگاه ثبت اثر انگشت ورود و خروج كاركنان براي واحدهاي مختلف خدماتي شهرداري، محاسبه اضافه كاري ساماندهي و واقعي تر خواهد شد.
وي ادامه داد: در سال هاي گذشته به علت پايين بودن اصل پايه حقوق ثبت اضافه كار براي ترميم ميزان پرداختي به پرسنل شهرداري همواره مازاد بر ميزان واقعي آن به صورت دستي ثبت و پرداخت شده بود.
وي با اشاره به اينكه 50 درصد معوقات حقوق كاركنان شهرداري مربوط به بخش اضافه كاري است، اضافه كرد: هم اكنون شهرداري اين شهر 123 ميليارد ريال بابت حقوق عقب مانده كاركنان بدهكار است كه حدود 60 ميليارد ريال آن مربوط به اضافه كاري است.
به گزارش ايرنا، شهرداري مهاباد داراي 865 نفر كارمند و كارگر در بخش هاي مختلف بوده و در مقايسه با ساير شهرداري هاي استان آذربايجان غربي با بيشترين مازاد نيرو مواجه است.
شهر 166هزار و 518 نفري مهاباد داراي 2 هزار و 400 كيلومتر مربع مساحت بوده و از سال 1306 بلديه يا شهرداري در آن راه اندازي شده و كامران عليزاده آذر، چهل و دومين شهردار اين شهر است.
9903/6185/2093