تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱

تهران- ايرنا- «زين الدين زيدان» سرمربي رئال مادريد با فرا خواندن «گرت بيل»، «ماركوس يورنته» و «دني سبايوس» به دفتر خود، عذر آنها را خواست.

به گزارش ايرنا، روزنامه ماركا اسپانيا روز دوشنبه نوشت: زيدان مكالمات خصوصي خود را با بازيكنان تيمش به منظور آگاه كردن آنان از آينده شان در باشگاه آغاز كرده است.
اين در حالي است كه «گرت بيل»، «ماركوس يورنته» و «دني سبايوس» نخستين بازيكناني هستند كه سرنوشت شان به اطلاع آنها رسيده است.
در واقع، ظاهرا زيدان در مصاحبه خصوصي آنها را از قرار گرفتن در فهرست مازاد تيم مطلع كرده و اين بازيكنان بايد براي كوچ تابستاني مقصد بعدي خود را انتخاب كنند.
بيل كه پس از بازگشت زيدان به سانتياگو برنابئو رابطه محدودي با وي برقرار كرده، نخستين فردي است كه از اخبار مذكور مطلع شده است؛ مرد ولزي پس از استعفاي زيدان خود را به باشگاه تحميل كرد اما بازگشت مرد فرانسوي بدان معنا بود كه اين بار راه گريزي وجود ندارد.
بيل در ديدار مقابل ويارئال در فهرست 18 نفره تيم قرار نگرفت و شواهد حاكي از آن است كه رابطه وي با زيدان قابل ترميم نيست.
يورنته و سبايوس هم 2 بازيكن ديگري هستند كه با آگاهي از قرار گرفتن در فهرست مازاد بايد براي خود تيم دست و پا كنند.
در اين بين، «مارسلو» دفاع چپ برزيلي كهكشاني ها ديگر بازيكني است كه براي صحبت كردن در مورد آينده اش به دفتر «رئيس» فرا خوانده شده اما برخلاف بازيكنان مذكور، نشانه ها از حضور وي در فصل آينده در سانتياگو برنابئو حكايت دارد.
ورزشي**3991**9129