تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

همدان- ایرنا- رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: سه تن در سوانح رانندگی درون شهری همدان، بهار و ملایر جان خود را از دست دادند.

سرگرد سیدجواد حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سانحه نخست كه در بلوار بسیج شهر بهار رخ داد خودروی سواری با كودك هشت ساله برخورد كرد.
وی اضافه كرد: این كودك به همراه مادر خود در حال عبور از عرض جاده بود كه به یكباره دختر دست مادر را رها كرده و شروع به دویدن می كند.
رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان اظهار داشت: با وجود تلاش راننده خودرو و استفاده از سیستم ترمز برای برخورد نكردن با این كودك اما تلاش ها بی نتیجه ماند و این كودك جان باخت.
سرگرد حسینی از والدین خواست آموزش های ابتدایی نحوه عبور از خیابان، تردد از معابر و عرض خیابان و استفاده از پل ها را به كودكان آموزش دهند.
وی تاكید كرد: همچنین والدین هنگام عبور از عرض جاده دست كودكان را محكم گرفته و اجازه بازیگوشی و حركت های حادثه ساز به آنها ندهند.
رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: به علت بروز سانحه دیگری در خیابان جهان نما كودك 12 ساله زیر چرخ های كامیون خاور حامل تانكر آب جان خود را از دست داد.
وی توضیح داد: این خودرو هنگام دور زدن از معبر اصلی به فرعی بود كه قسمت پهلو كامیون با سر این كودك برخورد كرد و این پسر پس از بر هم خوردن تعادل زیر چرخ های كامیون قرار گرفت و له شود.
رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینكه تردد كامیون خاور مدل 608 در داخل شهر بلامانع است افزود: تست اعتیاد راننده این وسیله نقلیه در مرحله نخست مثبت بوده اما این تست دو مرحله ای بوده بنابراین نمونه آزمایش برای تجزیه و تحلیل و نظر نهایی در اختیار بهداری انتظامی همدان قرار گرفت.
سرگرد حسینی در ادامه از برخورد یك دستگاه سواری پراید با موتورسیكلت در ملایر خبر داد و گفت: موتور سوار 61 ساله در این سانحه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی افزود: با توجه به شدت جراحت های وارده، با وجود تلاش پزشكان اما موتور سوار جان خود را از دست داد.
7526/2087