سنندج - ایرنا - مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشكی كردستان گفت: بالگرد اورژانس 2 مصدوم بدحال تصادف رانندگی را به مركز درمانی بعثت سنندج منتقل كرد.

مصطفی فرامرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظهر امروز برخورد یك دستگاه پیكان با سواری روآ در مسیر حسین آباد به سیاسران در نزدیكی سنندج پنج مصدوم و یك كشته بجا گذاشت.
وی افزود: بلافاصله پس از تماس با اورژانس 115، سه دستگاه آمبولانس همراه با كارشناسان مركز به محل حادثه اعزام و سه نفر از مصدومان را برای مداوا به بیمارستان كوثر منتقل كردند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشكی كردستان اضافه كرد: 2 نفر از مصدومان این تصادف كه بدحال بودند با استفاده از بالگرد و با انجام 2 ماموریت به بیمارستان انتقال داده شدند.
وی با بیان اینكه یك نفر دیگر از سرنشینان این حادثه در زمان انتقال با آمبولانس جان باخت، یادآور شد: در حال حاضر مصدومان انتقالی در بیمارستان كوثر بستری و تحت مداوا هستند.
اورژانس 115 كردستان دارای 58 پایگاه شهری و جاده ای، 2 پایگاه موتورلانس، یك پایگاه اورژانس هوایی و یك اتوبوس آمبولانس است.
7348/9102