تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین روز چهارشنبه از طریق سامانه سامد ( ارتباط مردم و دولت) با مردم به گفت و گو پرداخت.

به گزارش ایرنا، جمعی از شهروندان قزوینی با شماره گیری 111 از طریق این سامانه درخواست ها و مطالبات خود را با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در میان گذاشتند.
استاندار در این ارتباط تلفنی مسائل و مشكلات، پیشنهادها، انتقادات و شكایات مردمی در حوزه های مختلف از جمله اشتغال، صنعت و سرمایه گذاری، مشكلات اداری و حقوقی، پرداخت تسهیلات بانكی و... را از سوی شهروندان دریافت كرد و متناسب با درخواست های مختلف و قابلیت رسیدگی به آنها دستور لازم را به معاونت ها و مدیران ستادی استانداری صادر كرد.
همچنین در پایان این ارتباط تلفنی به هریك از تماس گیرندگان یك كد رهگیری از طریق سامانه اختصاص یافت تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری كنند.
سامد سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره 111 است كه شهروندان می توانند از طریق آن مسایل، مشكلات و درخواست های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق كد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری كنند.
3013