قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) راهكاری مناسب و كم هزینه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست های مردم از مسئولان است.

عبدالمحمد زاهدی روز چهارنشهب در حاشیه حضور در مركز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) و پاسخگویی به تماس های شهروندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز 60 نفر از شهروندان استان با این سامانه تماس تماس داشتند و مسایل و مشكلات و درخواست ها و پیشنهادهای خود را مطرح كردند.
وی اظهار داشت: ملاقات های عمومی باید جزو بدترین و بهترین روزهای كاری بنده به عنوان استاندار است چرا كه در این ملاقات ها به دلیل برخی مسایل اداری و قوانین و مقررات امكان پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم وجود ندارد و برخی دیگر از طریق پیگیری و دستور به مدیران قابل حل است.
استاندار قزوین بیشترین تماس ها و درخواست های مردمی با سامد و همچنین در ملاقات های عمومی را مربوط به اشتغال، دریافت تسهیلات ازدواج و ... و همچنین صدور مجوزهای سرمایه گذاری اعلام كرد و گفت: تلاش می شود نهایت ظرفیت و توان مدیران برای حل مشكلات و پاسخگویی به درخواست مردم به كارگرفته شود.
زاهدی خاطرنشان كرد: طرح حضور مدیران در سامد و پاسخگویی به تماس های مردم همواره ادامه خواهد داشت و همه مدیران كل موظف به حضور در این سامانه و پاسخگویی مشكلات مردم می باشند.
سال گذشته بیش از 70 جلسه پاسخگویی و حل مشكلات شهروندان با حضور مدیران اجرایی در سامانه سامد برگزار شد.
سامانه سامد با شماره 111 فرصتی برای اعلام نظرات، درخواست ها و پیشنهادات شهروندان به مدیران دولت است و درخواست های مطرح شده در آن با ارایه كد به تماس گیرندگان قابلیت پیگیری دارد.
9925*3013