به گزارش ایرنا خیرالله خادمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند اجرایی طرح های راه سازی ملایر بیان كرد: توسعه زیرساخت های حمل و نقل كشور در 40 سال گذشته بی نظیر و با قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه است.
مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور درباره طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند گفت: برای اجرای این طرح پیگیری های زیادی صورت گرفت و تبدیل وضعیت آن به بزرگراه در دولت مصوب شد.
وی با تاكید بر اینكه با تلاش های صورت گرفته روند اجرایی این بزرگراه نباید طولانی شود، از نمایندگان ملایر و نهاوند در مجلس شورای اسلامی درخواست كرد: با استفاده از اهرم های در اختیار خود كمك كنند سال آینده این طرح افزایش اعتبار داشته باشد تا بتوان در مدت 2 تا سه سال آینده آن را تكمیل و بهره برداری كرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینكه ارتقاء این مسیر به بزرگراه ضروری بود، روند توسعه زیرساخت های این منطقه را مطلوب و رو به جلو ارزیابی كرد و افزود: این روند موجب می شود شرایط اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی منطقه ارتقاء یابد.
مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور بیان كرد: در آینده ای نزدیك با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی طرح اتصال راه آهن نهاوند به شبكه ریلی كشور و بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، طرح بزرگراه ملایر به آورزمان و نهاوند به طول 40 كیلومتر است كه هشت كیلومتر آن در حوزه نهاوند و 32 كیلومتر در حوزه ارتباطی شهرستان ملایر است و به تازگی 22 كیلومتر آن به پیمانكار واگذار شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه از مراحل اجرایی احداث محور چهارخطه ملایر به توره، ملایر به آورزمان و ملایر به تویسركان در مسیر روستای حسین آباد شاملو بازدید و در جریان مشكلات این طرح ها قرار گرفت.
7528**2090
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
همدان- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تنگناهای مالی و تعدد طرح های در حال اجرای این وزارتخانه، طرح جدیدی به ردیف های بودجه اضافه نمی شود.