اهواز- ايرنا- فرماندار شهرستان كارون اخبار منتشر شده در برخي رسانه ها مبني بر قطع عمدي اردوگاه سيل زدگان هادي آباد شهر كارون را رد كرد.

معصومه خنفري شامگاه چهارشنبه در اين خصوص اظهار داشت: بعد از ظهر امروز به دليل فشار شبكه و اتصالي يكي از كولرهاي در طبقه دوم اردوگاه هادي آباد شهر كارون برق ساختمان محل اسكان سيل زدگان قطع شد.
وي با بيان اينكه براي رسيدگي به مشكل به وجود آمده ساعاتي برق ساختمان قطع بود، گفت: به طور طبيعي با اين حادثه برق پمپ آب در اين اردوگاه نيز از مدار خارج شد.
رئيس شوراي تامين شهرستان كارون تصريح كرد: در حال حاضر برق ساختمان اردوگاه وصل است و علاوه بر اينكه سيستم هاي خنك كننده در حال كار هستند پمپ آب نيز در مدار قرار گرفت.
خنفري برخي اظهارات مبني بر اينكه قطع برق اين اردوگاه با دستور فرمانداري شهرستان صورت گرفته را شايعه پراكني عنوان كرد و افزود: ساكنان اين اردوگاه بعد از اينكه واحدهاي مسكوني ها آنها همزمان با سيلاب اخير در بخشي از مسكن مهر شيرين شهر دچار آبگرفتگي شد در هفته هاي پاياني فروردين ماه به كمپ هادي آباد منتقل شدند.
فرماندار شهرستان كارون يادآور شد: اهالي اين بخش از پروژه مسكن مهر كه شامل 10 خانوار مي شوند قرار است به محل اسكان جديد يعني يكي از مدارس شيرين شهر منتقل شوند.
بر اساس اين گزارش، پيش از اين ويدئويي در فضاي مجازي منتشر شده كه محتواي آن آبگرفتگي كامل شيرين شهر بوده اما چنين موضوعي صحت نداشت و تنها 10 واحد مسكوني مربوط به مسكن مهر اين منطقه دچار آبگرفتگي شده بودند.
شيرين شهر يكي از شهرهاي جديد كشور است كه در استان خوزستان و در محدوده شهرستان كارون قرار دارد و در سال 1383 به تصويب شوراي عالي شهرسازي و معماري كشور رسيد.
شهر جديد شيرين شهر مركز ثقل 5 شركت نيشكر خوزستان است و در كنار يك صد و سي و دو هزار هكتار از مزارع نيشكر قرار دارد.
9931/6002