تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

اهواز - ایرنا - ماموران انتظامی موفق شدند 66 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك را در بهبهان، و یك كیلوگرم هرویین در هندیجان از سوداگران مرگ كشف و ضبط كنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی هندیجان گفت: 2 قاچاقچی با یك كیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین در شهرستان هندیجان دستگیر شدند.
سرهنگ نصیر ابدالی فرد بیان كرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبداله هندیجان با همكاری ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، یك دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف كردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی یك كیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
هندیجان در جنوب خوزستان و در ساحل آب های خلیج فارس واقع است.

** كشف 66 كیلوگرم تریاك در بهبهان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان همچنین از كشف 66 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك در شهرستان بهبهان خبر داد.
سرهنگ یداله امیری گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان با همكاری ماموران پاسگاه انتظامی پل زهره هنگام اقدامات پیشگیرانه در جاده گچساران - زیدون یك دستگاه خودرو سواری تیبا حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را متوقف كردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 66 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف كردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: در این راستا 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
پیش از این نیز در 19 اردیبهشت ماه سال جاری فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از كشف 15كیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داده بود.
بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.
7152/ 6037