مهاباد- ايرنا- مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه مياندوآب گفت: «خداوردي قربانزاده» كارگر جايگاه عرضه سوخت در اين شهرستان، يك دستبند طلا به ارزش 200 ميليون را به صاحبش بازگرداند.

داود فعال پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين كارگر روز گذشته حين ارايه خدمات براي خودروهايي كه جهت سوخت گيري در اين جايگاه بودند، متوجه جاماندن اين دستبند طلا شده و پس از يافتن صاحب اهل كرمانشاه اين دستبند، آن را در حضور مسوول جايگاه به رسم امانت نگهداري و به اين هموطن كرمانشاهي تحويل داد.
وي اضافه كرد: در تجليل از اين عمل نيك و خداپسندانه با اهداي لوحي از سوي مديريت شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه مياندوآب از اين كارگر با صداقت قدرداني شد.
به گزارش ايرنا، همزمان با عيد نوروز امسال نيز يك راننده امانتدار تاكسي در مياندوآب، در اقدامي خداپسندانه وجه نقد 80 ميليون ريالي را به صاحبش برگردانده بود.
شركت نفت منطقه مياندوآب يكي از مناطق نفتي 37 گانه كشور است و وظيفه تامين و توزيع سوخت به شهرستان هاي مياندوآب، مهاباد، بوكان، نقده، سردشت، پيرانشهر، شاهين دژ و تكاب در جنوب آذربايجان غربي و سقز و بانه در استان كردستان را بر عهده دارد.
مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
9871/6185/2093