تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان از توقيف 10دستگاه تانكر و كاميون حامل 250 هزار ليتر سوخت قاچاق در عمليات پليس شهرستان ريگان خبر داد.

سردار'رضا بني اسدي فر' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در تداوم طرح ها و تدابير مبارزه با كالا و سوخت قاچاق، ماموران انتظامي شهرستان ريگان با رصد و انجام كار اطلاعاتي از عبور يك محموله سنگين سوخت قاچاق از محورهاي حوزه اين شهرستان مطلع شدند.
وي افزود: در اين راستا ماموران پليس ريگان با بهره گيري از ظرفيت عملياتي خود 10دستگاه تانكر و كاميون حامل سوخت را در محور اصلي شهرستان متوقف كردند.
سردار بني اسدي فر بيان داشت: در اين عمليات ها در مجموع250 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل كه از نقاط مركزي كشور به مقصد استان هاي شرقي و نهايتا انتقال به خارج كشور بارگيري شده بود كشف و در اين رابطه12 نفر دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به تشكيل پرونده و تحويل اين متهمان به مراجع قضائي تصريح كرد: كشف اين محموله بزرگ و سازمان يافته در سايه كار اطلاعاتي و تدابير شبانه روزي رده هاي انتظامي، نشانگرعزم جدي پليس در عرصه مبارزه با سوخت قاچاق است كه تلاش مي شود اين سرمايه هاي ملي براي نسل هاي امروز و فرداي ميهن عزيزمان حفظ شوند.
ريگان در 280كيلومتري شرق كرمان قرار دارد.
7442/ 5054