فتح الله حقیقی روز پنجشنبه پس از حضور دو ساعته در پاسخگویی تلفنی (سامد) به مشكلات مردم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اینكه پاسخ ها و وعدههای داده شده توسط مدیران، عملیاتی میشود یا نه، باید پیگیری شود كه در صورت پیگیری تا خروجی نهایی، ارزش این سامانه مضاعف میشود.
وی، سامد را اقدام ارزشمند توصیف كرد و اظهار داشت: این سامانه، برقراری ارتباط بین مدیران و مردم را بهتر و بیشتر كرده و موجب نزدیكی مردم و مسئولان می شود.
حقیقی با اشاره به اشكالات سامد، خاطرنشان كرد: یكی از اشكالات این است كه مخاطبان جهت برقراری ارتباط باید دقایقی را پشت خط منتظر بمانند كه این به دلیل تراكم تماسها است.
وی افزود: اشكال بعدی این است كه ارتباط تلفنی پس از 6 دقیقه بهصورت خودكار قطع میشود در حالی كه ممكن است بیان برخی مشكلات بیش از این طول بكشد كه البته این قطعی از مركز بوده و دست ما نیست.
این مسئول تاكید كرد: اشكالات سامانه باید بررسی و رفع شود تا به تسریع روند پاسخگویی و افزایش بهرهمندی مردم استان كمك كند.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان از ساعت 9 تا 11 روز پنجشنبه /26 اردیبهشت/ با حضور در سامد (تلفن 111) به خواستهها و مشكلات 30 نفر از تماسگیرندگان از نقاط مختلف استان و در حوزههای گوناگون پاسخ داد.
مقام عالی دولت در استان، دستور پیگیری خواستهها را به مدیران و كارشناسان مربوطه صادر و به عملیاتی شدن قولهای داده شده تاكید كرد.
شماره تلفن 111 (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است كه هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی استان طبق اطلاعرسانی قبلی با حضور در این مركز به سوالات مخاطبان پاسخ میدهند.
8068/9556
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مهمترین ویژگی و كارایی سامد (تلفن 111) این است كه خواسته ها و مشكلات تماس گیرندگان در بازه زمانی معین، عملیاتی شده و نتیجه اقدام نیز به مخاطبان گزارش می شود.