حجت الاسلام عبدالله عزيزي روز جمعه در حاشيه ملاقات عمومي استاندار كرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در 6 ماه دوم سال گذشته يك هزار و 71 نفر در قالب 23 ملاقات عمومي و امروز هم براي اولين بار در سال جاري 40 نفر با استاندار كرمانشاه به صورت مستقيم و رودرو ديدار كردند.
وي در خصوص ملاقات هاي مردمي امروز استاندار كرمانشاه گفت: افرادي كه با آقاي بازوند ديدار كردند مشكلاتي در حوزه هاي مختلف داشتند از جمله اينكه عده اي از فعالان بخش توليد خواستار دريافت تسهيلات براي رونق واحدهاي توليدي خود بودند.
حجت الاسلام عزيزي تصريح كرد: تعدادي از ملاقات كنندگان نيز مشكلاتي كه با برخي ادارات داشتند را به استاندار منتقل و عده اي نيز مشكل اشتغال را مطرح كردند.
مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري كرمانشاه ادامه داد: در ملاقات هاي مردمي امسال تصميم بر اين شد تا مديراني كه مشكلات مردم در حوزه هاي كاري آن هاست را هم به اين ديدارها دعوت كنيم از اين رو امروز شاهد حضور اين دسته از مسئولان دستگاه هاي اجرايي هم بوديم.
وي خاطرنشان كرد: دفتر بازرسي استانداري كرمانشاه نيز به عنوان متولي برگزاري ديدارهاي مردمي به صورت جدي تحقق مطالبات مردمي و قول و قرارهاي مديران را در اين جلسات دنبال مي كند.
حجت الاسلام عزيزي يادآور شد: خوشبختانه كرمانشاه جزو استان هاي نمونه و برتر كشور در خصوص ملاقات اقشار مختلف مردم با مدير ارشد استان است و در نظرسنجي هاي صورت گرفته نيز سطح رضايتمندي مردم از اين اقدام و پيگيري هاي صورت گرفته براي حل مشلاتشان بسيار مناسب ارزيابي شد.
مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري كرمانشاه گفت: همين اقدام براي ملاقات رودرو استاندار با اقشار مختلف مردم و پيگيري در راستاي رفع مشكلات آن ها باعث شد تا از سوي وزارت كشور و نهاد رياست جمهوري مورد تقدير قرار بگيريم.
وي همچنين يكي ديگر از راه هاي ايجاد شده براي ارتباط مردم با مسئولان را سامانه سامد (111) عنوان كرد و افزود: تقريبا هر 2 يا سه روز يكبار يكي از مديران در اين سامانه حضور يافته و به مدت 2 ساعت پاسخگوي مطالبات و نيازهاي مردمي خواهند بود.
حجت الاسلام عزيزي تصريح كرد: اين سامانه كه به وزارت كشور متصل و همه گفت و گوها ضبط مي شود، گفت: مديران در خصوص وعده هاي داده شده در اين سامانه مسئول و حتما ملزم به اجراي آن هستند.
اين مقام مسئول خدمتگزاري به مردم را يكي از وظايف مهم مسئولان برشمرد و گفت: زماني كه امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب خود بارها خود را خدمتگزار مردم معرفي كرده اند ديگر جايي براي فخر مديريتي فروختن مسئولان و شانه خالي كردن آن ها از تعهداتشان باقي نمي ماند.
وي همچنين به مردم كرمانشاه اطمينان خاطر داد كه هم استاندار و هم مديران استاني به صورت جدي پيگير مطالبات و رفع مشكلات آن ها هستند و تلاش مي كنند تا گره اي از گرفتاري هاي آنان را باز كنند، از سوي ديگر دفتر بازرسي استانداري نيز پيگير اجراي مطالبات عموم شهروندان است.
حجت الاسلام عزيزي در پايان از رسانه ها نيز خواست تا به نهادينه شدن فرهنگ خدمتگزاري به مردم در دستگاه هاي اجرايي كمك كنند.
7458/8066
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
كرمانشاه- ايرنا- مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري كرمانشاه گفت: از ابتداي مهرماه سال گذشته تا امروز (27 ارديبهشت) يك هزار و 111 نفر از مردم استان در قالب 24 ملاقات عمومي با استاندار كرمانشاه ديدار و گفت و گوي چهره به چهره داشته اند.